Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En drøm er gået i opfyldelse - Pinkmarketing.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Efter 3-4 år på Amino har jeg nu fået lanceret min lille drøm Pinkmarketing.dk. Jeg har gennem det seneste stykke tid hjulpet en masse e-butikker med at markedsfører sig effektivt på nettet, nu går jeg skridtet videre og har lavet en hjemmeside med speciale i markedsføring af e-butikker. Det har længe været min drøm at starte sådan en virksomhed, så nu sker det og håber i tager godt imod hjemmesiden. Jeg er bestemt ikke ny i dette fag, men har lavet det siden 2006. Nu er der blot blevet til en fed hjemmeside, med det skøre navn Pinkmarketing. Det handler jo om at skille sig ud.

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er helt tosset med Google Adwords Administration og har hjulpet utallige af mennesker her på Amino. Men jeg har også rigtig gode erfaringer med Facebook markedsføring hvad angår direkte annoncering eller vedligeholdelse af Fansider eller Grupper. Derudover tilbyder jeg også at opstille e-butikker som partner hos henholdsvis Euro-ads og Partner-ads. Du kan læse mere om mine ydelser her.

Hjemmesiden har jeg fået lavet ved Michael Grove som også er en aktiv spiller her på Amino. Jeg kan kun give ham mine bedste anbefalinger, Michael snakker i et sprog som er til at forstå, samt er uhyr effektiv til at lave og forstå den ide jeg havde i hovedet – og realiserede den. Skal du bruge en Wordpress blog, så stik ham et kald, han er kanon dygtig og derudover en flink fyr at snakke med. Derudover har jeg også snakket en del med René fra Kommunikationspartiet, samt Glen Kibsgaard, som har hjulpet mig med min personlige branding her på nettet. Tusind tak for den rådgivning, det er guld værd.

Det blev til et længere indlæg, men jeg vil blot sige tak for alle de fede mennesker jeg allerede har arbejdet sammen med, samt de forhåbentlig nye der vil have mig om bord på deres team som aktivt markedsførings mand. Jeg glæder mig utroligt meget til at komme i gang og fortsætte med at hjælpe her på Amino.

Kan i have en fantastisk dag derude – tror champagnen springer i aften Drinks

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke

Held og lykke med projektet Yes

De bedste hilsener

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind Tak Tonny Yes

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tillykke med det - og held og lykke med Pinkmarketing.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tak for det, og tillykke med du er gået selvstændig Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)