Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af affiliate?

Side 8 ud af 9 (83 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Det er lige noget for Kaare Sand det her :-). I skal nok bare forvente at blive udstillet som freaks, på samme måder som alle andre i hans "dokumentar" (underholdnings) programmer bliver.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Ja puha.. 

"Her har vi XXX, han lever af INTERNET MARKETING.. MEN SIG mig XXX - hvordan går det pigerne?"

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

"XXX bruger dagligt 20 timer om dagen på facebook, og har generelt svært ved at kommunikere verbalt med andre mennesker"....

Jeg kunne lige se det for mig :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom ikke og sig det ikke ville blive et godt program

Men Casper det så her den kløgtige ville svare at det er hans 20 timer om dagen på facebook der på sigt kommer til at gøre ham mere interessant for pigerne end så mange andre :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

urges:
Fjern den økonomiske gevinst... lave en pulje som vi gir til velgørenhed, så er det mere æren i det man kan også gør vi noget godt for nogle andre.. så tvivler jeg på folk gider snyde


Det ville være en god løsning til det med at snyde, men ville nok få motivationen til at dale hos de fleste hvis der var tale om "gratis arbejde" i 6 måneder.

Arbejde og arbejde kommer vel an på hvor lang tid man bruger på at sidde og stirre på adwords :)

 

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

urges:
Arbejde og arbejde kommer vel an på hvor lang tid man bruger på at sidde og stirre på adwords :)

Der skal vel også lave en fin præsentabel hjemmeside med noget kvalitetsindhold der får de potentielle kunder der kommer forbi til rent faktisk at klikke sig videre og købe noget. Det er jo også her en del af udfordringen ligger og her der kommer til at blive tale om decideret arbejde :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

urges:
Arbejde og arbejde kommer vel an på hvor lang tid man bruger på at sidde og stirre på adwords :)

Der skal vel også lave en fin præsentabel hjemmeside med noget kvalitetsindhold der får de potentielle kunder der kommer forbi til rent faktisk at klikke sig videre og købe noget. Det er jo også her en del af udfordringen ligger og her der kommer til at blive tale om decideret arbejde :-)

Jo men hvis du vinder.. så har du også en vel tilrette side som sikkert betaler sig hjem i lang tid efter :)

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk! Cool

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha Simon. Genialt. Den mulighed har jeg slet ikke overvejet i forbindelse med at "brande" mig selv overfor damer ;-) Det er en lidt dyr, men alternativ dating metode.

Men du snyder lidt. De kan alle ikke være fra damer. Den ene er nemlig fra mig :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Jeg er frisk! Cool

Jeg er forvirret. Hvor blev dit indlæg af? Er vidst begyndt at se syner;o

Må hellere gå i seng.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

Jeg er forvirret. Hvor blev dit indlæg af? 

Det blev sgu for pinligt at have liggende her på nettet Cool

 

Side 8 ud af 9 (83 indlæg)