Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af affiliate?

Side 7 ud af 9 (83 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

Simon M:
Jeg er sikker på jeg vil kunne overleve ved at få 200 kr. på min konto og en AdWords konto.
- Måske staten skulle tage dette i brug til bistandsklienterne??


Hej Simon

Er det en udfordring?

200 kr til os hver og en adwords konto. Samme koncept og idé som vi bliver enige om i fællesskab. Så ser vi hvem der kan skabe den største fortjeneste på 3 måneder? Vinderen får taberens overskud :)

Den vil jeg meget gerne se.. evt være med i ;)

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

urges:

Den vil jeg meget gerne se.. evt være med i ;)

Det kunne sgu været sjovt - den er jeg frisk på!

Hvad med vi finder 5 - 10 der vil være med, og evt. forhøjer beløbet til 1.000 kr., og kører konkurrencen over 6 måneder, hvor andre live kan følge med. Vinderen får så de andres overskud (som vel nemt kan være 50 - 100.000 kr.)!

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

urges:

Den vil jeg meget gerne se.. evt være med i ;)

Det kunne sgu været sjovt - den er jeg frisk på!

Hvad med vi finder 5 - 10 der vil være med, og evt. forhøjer beløbet til 1.000 kr., og kører konkurrencen over 6 måneder, hvor andre live kan følge med. Vinderen får så de andres overskud (som vel nemt kan være 50 - 100.000 kr.)!

Fed ide, skal desværre ud og rejse i længere tid, men ville ellers gerne ha været med. Men det kunne være et problem at rent faktisk bevise indtjeningen kommer fra startbeløbet? Ikke at jeg tror folk vil snyde, men penge får det værste op i folk.

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Hvad med vi finder 5 - 10 der vil være med, og evt. forhøjer beløbet til 1.000 kr., og kører konkurrencen over 6 måneder, hvor andre live kan følge med. Vinderen får så de andres overskud (som vel nemt kan være 50 - 100.000 kr.)!

Er det mon den nye måde at spille poker på?

Jeg tror ikke jeg vil være med - men kune være sjovt at følge hvis I gamer med åbne kort hele vejen. F.eks. uploader en report hver uge eller noget.

:-)

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:
Fed ide, skal desværre ud og rejse i længere tid, men ville ellers gerne ha været med. Men det kunne være et problem at rent faktisk bevise indtjeningen kommer fra startbeløbet? Ikke at jeg tror folk vil snyde, men penge får det værste op i folk.

Ja det ville nok være svært at finde en metode hvor man kunne sikre sig at folk ikke brugte mere end de aftalte midler til at markedsføre siden med. Man kunne vel nemt lige gå ind sideløbende og fyre en facebook kampagne af som gav lidt ekstra omsætning.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså vi er jo iværksættere - mon ikke vi nok kan finde en løsning på det. Måske at man skal optage alt hvad man laver, og max må bruge 30 minutter om dagen?

Blot et forslag - vi kan sikkert i fællesskab finde nogle andre eller anderledes regler, der gør dem på sidelinjen også lære lidt. Smile 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern den økonomiske gevinst... lave en pulje som vi gir til velgørenhed, så er det mere æren i det man kan også gør vi noget godt for nogle andre.. så tvivler jeg på folk gider snyde

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:
Altså vi er jo iværksættere - mon ikke vi nok kan finde en løsning på det. Måske at man skal optage alt hvad man laver, og max må bruge 30 minutter om dagen?


Vi ringer til Kanal 4 / 5 og og fortæller dem om ideen. Så kan de holde et vågent øje med af alt foregår reglmæssigt i forbindelse med optagelser osv. Så kan de tilmed droppe alt det andet pis med de unge mødre og single liv og få noget ordentligt på programmet .

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige noget for Kaare Sand det her :-). I skal nok bare forvente at blive udstillet som freaks, på samme måder som alle andre i hans "dokumentar" (underholdnings) programmer bliver.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

urges:
Fjern den økonomiske gevinst... lave en pulje som vi gir til velgørenhed, så er det mere æren i det man kan også gør vi noget godt for nogle andre.. så tvivler jeg på folk gider snyde


Det ville være en god løsning til det med at snyde, men ville nok få motivationen til at dale hos de fleste hvis der var tale om "gratis arbejde" i 6 måneder.

Side 7 ud af 9 (83 indlæg)