Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af affiliate?

Side 1 ud af 9 (83 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en hjemmeside i tankerne, hvor indtægten skal komme udelukkende fra affiliate-aftaler. Kan man leve af det i Danmark? Hvad kan en mellem besøgt hjemmeside indtjene? Ved at det kommer an på markedsføring, besøgende osv. men kom med et bud alligevel, Jer som har et sådan site.

Takker på forhånd.

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man kan godt leve af affiliate aftaler alene, men langt de fleste der gør det arbejder bredt og med mange websites - ikke bare et. Det er vigtigt at satse bredt hvis du vil sikre en bare nogenlunde stabil indtægt på afiliate programmer.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, tak for svaret Mikkel.

Den skal mest ses som et supplement til indtægten iøvrigt - og så synes jeg da som iværksætter, at det kunne være et sjovt og lærerigt projekt.

Michael

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Ja, det kan man sagtens. Endda leve ret godt af det. Specielt i udlandet.

Kender en, som havde et ganske normalt 8-16 job, som ramte noget godt på en guide på nettet. Han sagde sit job op hurtig og bor nu i Indien, og nyder livet.

"Nogen lever et liv, mens andre lever livet"

Mange tror ikke på det, det lyder som mange af de "Bliv rig på 2 minutter"
Men med affiliate kan du rent faktisk. Succes historier er der nok af. Smile 

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom de andre vil jeg også bare fastslå at du godt kan leve af ren Affiliate indtjening
Det kræver tålmodighed og evnen til at finde den rette niche, men det kan bestemt lade sig gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan man godt - Men start med noget som du har interesse for så bliver det meget lettere at tilføje nye artikler.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Takker jer alle for svarene.

Har købt domænet www.foedselsdagstilbud.dk og håber at folk i forbindelse med deres fødselsdag har lyst til at få fede og interessante tilbud en uge før og en uge efter deres fødselsdag. En uge før for så kan kæresten/ægtefælden købe en gave og en uge efter ifald man er så heldig at få kolde kontanter at handle for. Håber at købelysten er stor lige omkring det tidspunkt. Det skal selvfølgelig suppleres med andre "events/begivenheder" end bare fødselsdagen.

Nu har jeg smidt kortene på bordet. Hvad synes I?

Man skal selvfølgelig kunne tilmelde sig i nogle kategorier, så man kun får relevante tilbud ind og postnummer, så også fysiske butikker kan være med.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rimeligt sikert vis du gode placeringer på google ,  ,jeg har overvejet det med min hjemmeside , da jeg lige nu ikke tjener det vilde , da alt ikke virker , med  hjemmeside er godt besøgt. Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er 2 om at styre vores sider med mobiler, taletid og bredbånd og tjente i december 2009 godt 100.000 kr. + moms. Vi havde udgifter for ca. 40.000 kr. + moms. Det er 30.000 kr. til hver før skat, men vi har begge job ved siden af for at være på den sikre side.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 9 (83 indlæg)