Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du beskyttelse?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Den ville jeg også ha´ valgt, men afkrydsede den med at jeg ikke mener det er nødvendigt Smile

Mener du ikke antivirus er nødvendigt - gælder det kun på mobiltelefoner eller sådan generelt? Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Nicolaj:
Den ville jeg også ha´ valgt, men afkrydsede den med at jeg ikke mener det er nødvendigt Smile

Mener du ikke antivirus er nødvendigt - gælder det kun på mobiltelefoner eller sådan generelt? Wink

 

Ren dovenskab at jeg ikke har antivirus på hverken mobil eller PC. Jeg skifter PC hvert andet år ca. når den er ædt op af virus og spyware. Embarrassed

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om min mobiltelefon har Antivirus på mobilen ? Hvordan kan man tjekke det , jeg har 3 mobil med internet

 Min computer følger der altid et program med gratis , inden der når at komme problemer på min computer skifter jeg ud med en ny og bedre .Smile

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Jeg ved ikke om min mobiltelefon har Antivirus på mobilen ? Hvordan kan man tjekke det , jeg har 3 mobil med internet 

Hej Michael,

Det er de færreste mobiltelefoner, der fra fabrikken har installeret et egentligt antivirus program.
Og hvis de endeligt har, er det som på mange fabriksnye computere, med et prøve-abonnement, som udløber efter få måneder.

Jeg har lige begået mit allerførste blog indlæg - om netop IT sikkerhed på mobiltelefoner. Smile

I er velkomne til at læse det og også gerne kommentere det

De bedste hilsner
John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg tror der er noget galt med dit link i dit indlæg ovenfor, det virker i hvertfald ikke ordentlig hos mig. Jeg kommer ind på en tom hjemmeside, dvs. der er en menu osv, men intet indhold.

Jeg bruger google chrome, så måske det kun er i min browser, men nul indhold her...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Ja nu kan jeg læse indholdet på hjemmesiden. Perfekt og det vil jeg så gøre ved lejlighed :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.. Smile

Weekenden nærmer sig med hastige skridt, og det er sidste dag med mulighed for at være med i undersøgelsen Bruger du beskyttelse?

Jeg håber, at I lige har tid til at hjælpe med at besvare undersøgelsen - og eventuelt lige kigge forbi min nystartede blog om IT sikkerhed, hvor jeg har begået mit første blogindlæg - IT sikkerhed på mobiltelefoner.

På forhånd mange tak for jeres deltagelse.

De bedste hilsner og god weekend
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)