Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt webhotel, hvor man ikke behøver at flytte sit domæne til, men kan beholde det hos GratisDNS.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Upti.... læste ikke dit første indlæg ordentlig åbenbart, - jeg blander mig bare lige udenom...:S

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

upti... læste ikke lige dit første indlæg ordentligt... Så jeg blander mig bare lige udenom...S

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du står som ejer af domænet hos DK-hostmaster, kan du vel bare ændre hvilke DNS servere der skal bruges, og flytte dem over til GratisDNS's NS servere.

Så længe at dit webhotel bare har set deres webserver op, til at håndterer requests til dit domæne, burde der vel ikke være noget problem i at have DNS administration et andet sted.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ReneNP:
Hvis du står som ejer af domænet hos DK-hostmaster, kan du vel bare ændre hvilke DNS servere der skal bruges, og flytte dem over til GratisDNS's NS servere.

Ja, det kan jeg "bare", men det har jeg ikke lyst til :-) Det er nemt for mig at jeg kun skal forholde mig til GratisDNS og har 100% kontrol over domænerne. Fornyelse osv. går alt sammen gennem dem for ikke .DK domæner....

Desuden er der jo så flere billige webhoteller der tilbyder løsningen, så det er jo perfekt for mig. Jeg får hvad jeg ønsker :-) Så jeg er glad Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også en del billige webhoteller hos os, hvor det er muligt for dig at bruge din egen DNS Smile

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå netplads.dk som er søsterside til gratisdns.dk - Super stabilt og super billigt.

Og mail: mxhotel.dk som også er søsterside.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TerkeLit:

Nu kan det godt være det er et dumt spørgsmål Smile men kan man ikke rette sine DNS instillinger hos de fleste webhoteller? Syntes da i hvert fald jeg har en fin DNS administration hos Unoeuro.com.. har aldrig mødt noget der krævede noget jeg ikke havde adgang til at ændre selv..

Dertil kommer at Unoeuro.com er billigt, dansk og stabilt.. Smile

Hvad er grunden til at anbefale Unoeuro fremfor ex. One.com, internet123 der giver dejlige google kuponer.

Jeg har tidligere haft One.com uden problemer som jeg har kendt til.

MVH Jens

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

BroncofanDK:

TerkeLit:

Nu kan det godt være det er et dumt spørgsmål Smile men kan man ikke rette sine DNS instillinger hos de fleste webhoteller? Syntes da i hvert fald jeg har en fin DNS administration hos Unoeuro.com.. har aldrig mødt noget der krævede noget jeg ikke havde adgang til at ændre selv..

Dertil kommer at Unoeuro.com er billigt, dansk og stabilt.. Smile

Hvad er grunden til at anbefale Unoeuro fremfor ex. One.com, internet123 der giver dejlige google kuponer.

Jeg har tidligere haft One.com uden problemer som jeg har kendt til.

MVH Jens

 

 

Det spørgsmål han kommer med er det ikke muligt ;) hos one.com ved ikke med internet123

btw. hvorfor hive sådan et gammelt topic op igen?

 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden fremkommer ved at søge på web hotel.

Det var ikke DNS spørgsmålet jeg gik efter og må tilstå at jeg ikke læste trådens dato

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)