Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgesætninger på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg vil gerne have nogle input til søgesætninger på min hjemmeside. Mon der sidder nogle hardcore SEO personer, som kan hjælpe?

Jeg arbejder med salg af alcatel telefonanlæg, tilbehør til disse, samt rådgivning inden for telefoni

Min hjemmeside hedder www.btcon. Jeg kan også "fanges" på john@btcon.dk

På forhånd tak.

 

mvh/John Balslev

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Jeg anbefaler altid at starte med AdWords for at finde frem til de søgeord/fraser, der for det første er gang i - og for det andet konverterer besøgende til kunder.

Forskellen på den enkelte søgeord er nemlig enorm. Jeg har skrevet mere om problemstillingen her.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Præstø
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for dit svar.

Det jeg har brug for er blot nogle input. Jeg har ikke tid til at vente på, at jeg får sat en adwords kampagne op og målt effekten heraf.

Så hvis du kan komme med nogle input til søgesætninger ved at kigge på hjemmesiden www.btcon.dk, så ville jeg være meget taknemmelig.

På Forhånd tak

 

mvh/John Balslev

 

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Præstø
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for et rigtigt godt svar.

Jeg vil helt bestemt prøve at bruge https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal og se, om jeg kan strukturere noget fornuftigt.

Jeg har med interesse læst din "nede på gulvet" forklaring http://www.thomas-rosenstand.dk/hemmeligheden-bag-soegemaskineoptimering, Jeg er dog lidt tvivlende overfor, hvad du egentlig mener med, at min forsides sidetitel ikke er det bedste valg. Er det ordet "Telekommunikation", du ikke bryder dig om? Jeg arbejder jo med telekommunikation, og synes derfor at det er et naturligt at bruge det ord. Hjemmesiden henvender sig til erhvervslivet og skal ikke være alt for "kulørt". Hvis jeg nu bruger ord som. "Vi sælger verdens bedste og billigste telefonanlæg" ville det så ikke virke useriøst?

Mvh/John Balslev

 

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

 

Du har helt misforstået, hvad en sidetitel er. Her er din sidetitel på din forside:

 

Og som den ser ud i Google:

Sidetitlen er altså: "Vi arbejder med løsninger". Det gør de også henne i matematikklassen for eksempel ;-)

Læs artiklen igen ;-) Og overvej, oom du skal investere i SEO-LEX, så du kan komme ud over stepperne!

 

Fra Præstø
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Tak fordi du fik ledt mig på rette vej. Sidetitlen på forsiden er nu rettet, og du er velkommen til at meddele, om du synes, at den er blevet bedreYes . Jeg vil nu overveje mine andre sidetitler

 

mvh/John Balslev

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nix - den dur ikke. Lav den således:

"Telekommunikation - telefoni og kommunikationsløsninger - få det hele her"

 

Fra Præstø
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg godt se, det lyder meget meget bedre.

 

Takker mange gange

 

MVH/John Balslev

Fra Præstø
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg godt se. Det lyder meget meget bedre. Du har virkelig været en inspiration.

Takker mange gange

 

MVH/John Balslev

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)