Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

overskud til familien

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange indlæg, det varmer sgu. 

Tak for indlægget Hans, du har ret det er mere omfattende end et brækket ben, og ja jeg kan se jeg allerede er igang med at planlægge alt for meget. Det er en ommer.
Jeg kunne ikke selv se det før du skrev det, TAK

De sidste 5 dage er gået med at være hos mine børn og besøge min kone, det er mere end et fuldtidsjob, så jeg vil ruste mig til fremtiden. 

Igen tak for alle Jeres indlæg, de betyder mere end i aner 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lyder det dejligt at du vil ruste dig til fremtiden med at være sammen med dem :-)

 

DBH. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 

Jeg er oprigtigt ked af det på dine vegne, men jer er også glad for at høre at du har indset i tide, at du knokler for meget, Alt for meget.

Jeg synes det er et rigtigt godt råd Hans kommer med når han siger at du skal udsætte dine studier et havlt års tid. Så kan du bruge en masse tid på din familie, glem så alt om at blogge og skrive laaaange indlæg på Amino. Vi vil helt klart savne dine ekspert indlæg, men vi overlever også uden :-)

 

Held og lykke

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

He Kenneth

Jeg er meget ked af at høre at det er gået som det er gået, men du skal også have et stort klap på skulderen for at se tingene i øjenene og sige stop.

De er også helt utroligt alt det du har opnået på så kort tid, hatten af for det og du skal nok nå alle dine mål bare ikke lige nu og her. Det gør ikke noget at stoppe op og reflekter over tingen, det kunne jo være der viser sig andre og bedre muligheder, at hjælpen findes når man er ærlig og oprigtig.

Jeg vil som Bent og Hans siger, tag den med ro, vi vil savne dig her på amino, men vi vil bestemt ikke glemme dig.

Stort kram til dig og din familie

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)