Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis bordfodboldborde til virksomheder + skoler o.lign.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

Jeg har tænkt over muligheden ved at opstille bordfodboldborde hos virksomheder + skoler o.lign. ganske gratis, med en pris på 5 kr. pr. spil.

Det skal foregå ved at jeg opstiller bordfodboldborde på disse steder, for at bidrage til studiemiljøet, eller medarbejdermiljøet og jeg står for alt det praktiske og vedligeholdelse, imod indkassering af de penge som eventuelt vil blive indspillet på bordene.

Jeg er godt klar over at dette ikke er en banebrydende idé, men efter hvad jeg kan se på nettet, er der ikke nogen som udbyder dette på fyn og de fleste steder bliver bordene enten solgt eller lejet ud + at der ingen efterfølgende vedligeholdelse er.

Jeg hører gerne ris/ros

mvh. Mads Smile

 

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen fejler bestemt ikke noget og får man sat bordene op på de rigtige steder, kan bordenes pris hurtigt tjene sig selv hjem igen.

Men du kan lige få et par input ud fra mine egne erfaringer med bordfodboldborde.

Hvis du skal leje bordene ud, så regner jeg med at du sætter en lås på, som kun du har nøgle til? Men så skal du overveje hvad kundens oplevelse bliver når en bold sætter sig fast! Hvis en indkastet mønt sætter sig fast! Når der ryger en drink ud over bordet og væsken siver under bordet. Når en kunden "kommer til" at bøje en af stængerne... etc. Så vil bordet stå stille og kunderne blive irriteret..!

Tro mig - det sker, så et godt råd er at du forholder dig til disse uventede situationer.

En mulighed kunne måske være at leje bordene ud til en fast månedspris og kunden således selv beholder omsætningen?

En anden mulighed kunne være at leje bordene ud gratis og finde virksomheder som vil betale for at have reklame på siden af bordene.

Det kunne også være en kombination eller noget helt 3. Prøv at lave en brainstorm over forskellige indtægtsmodeller.

Som kunde er det let at købe et bord selv - så dyre er de trods alt ikke. Men der hvor du kan gøre en forskel, er at tilbyde en service. Fx at du hver måned kommer forbi og pudser glaspladen, bordpladen, smøre stængerne, sætter bordet i vatter hvis det står på et ujævnt underlag etc. Find ud af hvordan du kan gøre det let for kunden, og hvordan du giver kunden en positiv oplevelse.

Good luck med det :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Nu nævner du Fyn. Jeg går på Svendborg Erhvervsskole og der er 2 borde bare i vores afdeling. Her betaler man ikke pr. spil men bordene er fyldt med reklamer. Der kommer så en mand en gang om måneden og sætter nye reklamer på eller hvor tit det nu er. Så de findes i studiemiljøet :). Men det er en rigtig god ide! :)

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads,

Du kunne jo prøve at tage fat i de firmaer /foreninger du har i tankerne, og spørge om de er interesseret i denne løsning, og i så fald købe de borde der skal til.

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu jeg desværre ikke så god til at citere bestemte dele af indlægene, som jeg ellers har set man kan gøre, men håber det er overskueligt alligevel.

Fedt med så hurtige og relevante svarSmile

Til Chrisss2010

Jeg er helt enig i dit indlæg og har selv gjort mig de overvejelser som du kommer med...

mht. problemer med at bolde sætter sig fast, betalingssystemet ikke virker o.lign. er hele idégrundlaget, at servicen skal være i top. Bordene skal opstilles tæt på der hvor jeg bor (i og omkring odense), så jeg indenfor kort tid kan komme ud og servicere bordene. Bordene skal jo også regelmæssigt tømmes, for at undgå tyveriforsøg og der vil man smatid kunne servicere bordene, så underlag er i orden, stængerne kører jævnt og glat, bolde udksiftes o.lign.

Ved direkte hærværk/skader skal der så udfærdiges en kontrakt, hvor det indgår hvem der har ansvaret, alm. slitage vil jeg jo tage mig af.

Udlejning af borde ville jeg primært holde mig fra, men er det dét som kunder ønsker, vil der blive set på det. Planen var at differentiere sig fra konkurrenterne, ved den høje service af bordene, uden betaling af dem, emn kun ved betaling pr. spil.

Det med reklamer på bordene, kender jeg også til, her er mulighederne også store, og det vil være nemt at nå målgruppen for virksomehder, hvis de har unge som målgruppe og man sætter det op på en skole (eksempel),

Som du også skriver og som tidligere nævnt er det også servicen, jeg skal leve på, med det projekt og kvaliteten af bodene skal være god og robust, så ikk de går i stykker hele tiden og her vil man også ny op i en pris på bordene, der gør at det på kort sigt ikke kan betale sig for dem at købe bordene selv, men istedet få dem gratis opsat.

Til Nikolaj Lolk Fuglsang

Kender godt til det, der er stor forskel fra de forskellige steder, om man betaler for at spille på bordene, om der er reklamer på dem og hvordan standarden/servicen af dem er.

Her kommer jeg ind i billedet, for af egne erfaringer er der ikke noget irriterende end når bordene ikke virker korrekt og derfor skal servicen være i top - og der vil jeg skille mig ud fra konkurrenterne.

mvh. MadsSmile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Vil jeg bestemt gøre.

Jeg er snart færdig med HH og indtil da, vil jeg gøre det klart, hvad det er jeg vil, når jeg selv er helt sikker på hvordan det skal køre, vil det også være nemmere at få skoler/virksomheder med på idéen.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

maskot:
Nu jeg desværre ikke så god til at citere bestemte dele af indlægene

Du markere teksten du ønsker at citere og trykker på "Citér" i bunden af den oprindelige text :-)

maskot:
Ved direkte hærværk/skader skal der så udfærdiges en kontrakt, hvor det indgår hvem der har ansvaret, alm. slitage vil jeg jo tage mig af.

Fornuftige tanker du har gjort dig.

maskot:
Her kommer jeg ind i billedet, for af egne erfaringer er der ikke noget irriterende end når bordene ikke virker korrekt og derfor skal servicen være i top - og der vil jeg skille mig ud fra konkurrenterne.

Super at du har overvejet hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne. Jeg er helt enig i dit fokus.

maskot:
Udlejning af borde ville jeg primært holde mig fra, men er det dét som kunder ønsker

Hvis du henvender dig til studiemiljøet, så tror jeg at betaling per spil er vejen frem. Men når det kommer til virksomheder tror jeg umiddelbart at en fast månedsleje er mere relevant. Men det er kun et gæt, som kun dine kunder kender svaret på.

Skriv endelig igen om et par måneder i denne tråd, hvordan det går med dit projekt Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen til jer alleSmile

Chrisss2010

Jeg vil undersøge det nærmere og vender stærkt tilbage også tak for hjælpen mht. citeringen, nu ved jeg det til næste gangStick out tongue

skriv endelig hvis i kommer på mereSmile

mvh. MadsSmile

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)