Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back fra externe opgaver på freelancer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Crew & Aminoer

Jeg vil høre om ikke det var en ide at lave det sådan at man kan få feed back på opgaver man laver udenfor freelancer, dette ville give et mere præcist indtryk af de forskellige freelancere. Man kunne så bede sine kunder om at gå på Amino og skrive lidt personligt der ....

Man kunne så ledes til at tænke nogen måske ville lave fake feed back, men det kan man jo også som det er nu bare mere omstændigt.

lad høre hvad i syntes?

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt forslag.

Især hvis man bliver personligt kontaktet - så burde det være muligt at gå ind og få givet feedback.

Alternativt kunne man jo oprette opgaven derinde og så bede freelanceren svare på den, og så ordne det på den måde - omend den er lidt besværlig.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dillemaet er naturligvis "fake" anbefalinger. Som du siger kan de også laves i det nuværende system, men vil være noget mere besværlige. Personligt synes jeg godt om idéen, det er lidt ligesom på linkedin hvor man også kan få anbefalinger på profilen.
Jeg har da selv tænkt på at det ville være godt med nogle stjerner på profilen, men det kræver jo at man vinder et bud derinde - og de opgaver der ligger i mine kategorier har ind til videre ikke været seriøse i mine øjne. Det har været folk med så lave budgetter så kun studerende med piratkopieret software kan tage dem og tjene på dem Wink  ... naturligvis en grov generalisering (bare lige inden der startes en flamewar)  *lol*
Så jeg har da nok et par kunder jeg kunne få til at skrive en pæn anbefaling af mit arbejde for dem, hvis det bliver muligt uden om systemet. Jeg har dog ikke tænkt mig at bede dem om at oprette deres opgaver i systemet for at jeg kan få stjerner bagefter - det synes jeg ikke er fair for de folk der så forgæves byder på opgaven.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Man kunne så ledes til at tænke nogen måske ville lave fake feed back, men det kan man jo også som det er nu bare mere omstændigt.

lad høre hvad i syntes?

/allan

Hej Allan, Smile

Jeg er personligt ikke særligt vild med idéen om at gøre feedback delen af Amino Freelancer til et nyt "Trustpilot".

Jeg læste på deres hjemmeside:
"For at bevare uafhængigheden og sikre objektiviteten, har vi valgt at lade trustpilots reklamer administreres af en uafhængig tredjepart, som f.eks. google."

Så hoppede kæden altså af for mit vedkommende..

/John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jamen jeg er da enige med jer alle 3 men igen kunne jeg da savne mere kontrol med den FB man får. Jeg kan oplyse man nu kan se alles FB, noget man ikke kunne før, nu har man alså mulighed for at se hvordan det hele er fordel.

Jeg vil nødigt sammenligne "trustpilot" med freelancer, det er overordet min holdning at Feed back skal bruge af den som modtager den ikke af kommende kunder, så at det er så offentligt tilgængelig som det er nu er jeg ikke tilhænger af.

/allan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)