Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af kunst skind engros - hvor??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted, hvor man kan købe sort tykt kunst skind engros? På forhånd tak!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du bør nok være lidt mere specifik med hvad det er for noget kunstskind du søger.

Prøv hos Skindhuset i København

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunst skind jeg søger skal bruges til min produktion af tasker. Dvs, at der skal være struktur i stoffet så det holder faconen.

Lige nu køber jeg det hos Stof og Stil, men det er alt for dyrt i længden.......Smile  jeg ville meget gerne springe et led over i fødekæden......

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes forskellige grossister, også i DK - du må i gang på google.

Vær dog opmærksom på, at de fleste grossister har et minimumssalg (beløb), og du skal købe hele eller halve ruller af den samme vare.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Jeg er med på, at man skal købe stof i hele ruller. Det gør jeg også nu.Smile

 

Jeg har forsøgt at google men har ikke fundet de rigtige endnu.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med:

http://www.europages.dk/directory/pages/ProductList,$directory$components$DirectoryLayout.$directory$components$EngineSearchForm.engineSearch.direct?formids=marketCcode%2Cquerystring%2CsearchMarket&submitmode=&submitname=&marketCcode=S-all&searchType=newps&m=0&querystring=kunst+l%C3%A6der&searchMarket=1

Og ellers hedder det jo "skai" gør det ikke hvis du skal søge efter det? Hvad siger de hos Thygesen i Ikast?

Ellers prøv alibaba.com og søge efter bycast måske hvis du har mod på at importere..

vh/ Ulrik

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thygesen forhandler desværre ikke kunstskind. De andre forslag vil jeg undersøge nærmere.

 

TAKBig Smile

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv også at søge efter "letherette", - hvis du søger på alibaba eller europages eller synthetic leather

bycast er vist til møbler kom jeg i tanke om...:S

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

er der tale om større kvantiteter per gang kan det nok godt betale sig at købe direkte hos producent.

Jeg handler bl.a. med fabrik i Indien hvor jeg får produceret nogle tekstiler, det skulle undre mig meget om de ikke kan levere kunst skind også.

Hvor mange meter er du interesseret i at købe per gang og kan du leve med leveringstid på 3-4 mdr. ?? I såfald vil jeg gerne spørge dem om det kan leveres og få prøver og priser på det.

Mvh

Henrik

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Mange tak for din besked.

Jeg må nok sige, at leveringstid på 3-4 måneder er lige længe nok for mig......især sådan som det har taget fart den sidste måned. Så er jeg meget afhængig af, at kunne få hjem meget hurtigt.Smile

 

Mvh

Dorthe

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)