Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visibility Score

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg benyttet seosupport.dk i noget tid... og min Visibility Score været stille stående i noget tid...

I dag har jeg en på 38...

Hvad kan jeg gøre for at øge den?

Håber i kan være behjælplige med dette?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den absolut største faktor er rankings - på de keywords du har valgt. Så hvis du får bedre rankings stiger din Visibility Score også.

De øvrige daatakilder - som du kan se i de individuelle rapporter, indgår også, med hver sin vægtning. Så hvis f.eks. dine konkurrenter har mange flere sider indekseret eller flere links, så bør du også sætte ind der for at øge din samlede Visibility Score.

Det er også muligt, at de keywords du har valgt er for svære for dig at trænge igennem på. Hvis du vælger nogle hvor du faktisk ranker bedre allerede (hvis der nogle sådan) så vil din Visibilty Score også stige. Du skal naturligvis ikke vælge nogle der ikke er relevante bare for at det ser godt ud i rapporterne :)

Du kan også vælge nogle dårligere konkurrenter - så vil de relative dele af Visibility Score stige - men det kan jeg ikke anbefale at du gør. Det er bedst at du foretager analyserne i forhold til de stærkeste konkurrenter.

I forhold til hvad du så skal gøre ved dit website for at opnå bedre rankings, flere sider indekserede og hvordan du får lere links,d et afhænger helt af dit website, dit marked og dine praktiske og økonmiske resurser.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel... Mange tak for hjælpen:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)