Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den perfekte Seo side?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :D

Er der nogen som kender nogle hjemmesider som er lavet rigtig godt seo mæssigt og som kun er på en side?

Det jeg mangler er en slags skabelon til hvordan man laver en korrekt seo opbygget side som skal lægge alene på et domæne.

Håber I kan hjælpe som altid :D

De bedste hilsner

Tonny

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbygningen er ikke specielt anderledes bare fordi der kun er en side på domænet.

Alle de gængse regler for en god seo optimeret tekst gør sig stadig gældende, og derudover skal du have gang i en god omgang linkbuilding.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom netop i tanke om en rigtig god artikel jeg har læst

http://www.seomoz.org/blog/perfecting-keyword-targeting-on-page-optimization

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for dit svar :D

Ved godt reglerne er de samme. Var nu mere et eksempel på nogen der burger det med succes jeg havde brug for at se, eller et link hvor man kunne downloade en skabelon der var næsten rigtig opsat.

Denne artikle: http://www.seomoz.org/blog/perfecting-keyword-targeting-on-page-optimization

beskriver hvad man skal gøre, men er ikke så skarp til CSS og HTML så ville være fedt med en side der var lavet :D

De bedste hilsner

Tonny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så først bagefter at du havde sat præcist den samme artikel ind...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville oploade en wordpress lave en forside post et indlæg lave en kalender og andre sjov ting og installere forskellige plug in , linke til en undersiden hvor der er  wordpress rss

Derved uden reelt at lave noget er der hurtigt 5 - 6 undersider og google elsker indholdSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke stille det sådan op at du bare skal følge en skabelon, og du så har en side der er godt optimeret.

Her er nogle af de vigtigste ting du skal tænke over for at få en side der ranker godt. Hvis du starter med at få styr på dem er du rigtig godt i gang!

  • Tekst, tekst og tekst! Google elsker ren unik tekst (tekst der ikke er brugt før, og som ikke er gemt væk bag javaschript, flash, flames eller billeder)
  • Overskrifter - gerne med ankere, så du også har en mulighed for at få hop-til-links
  • Gentag dit nøgleord så det fylder omkring 3% af din samlede tekst
  • Brug af fed på nøgleord
  • God intern linkstruktur imellem dine sider
  • Gode links udefra - kvalitet frem for kvantitet!
  • Unik meta-title, samt beskrivelse (selvom at beskrivelsen ikke tæller emd, kan en god en af slagsen tiltrække mange klik)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)