Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding kan 2 vejs link blive til seo ved at afgrense udgående linkside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg har følgende problem stilling og spørgsmål.
jeg har en del forhandlerer der linker til mig. er der nogen måde hvor jeg kan få lidt SEO værdi af det ?
ved evt at afgrænse den side hvor jeg linker til mine forhandlerer i robots.txt filen. eller virker det ikke sådan  ?

og i så fald er der mere SEO værdi i de evt. keywords der måtte stå på siden kontar værdien af 4 ordenlige sider der linker ind ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo du kan godt lukke af for den linkside via robots.txt. Hvis i har en aftale om at dele links, er det ikke bare dårlig stil, men de vil nok lukke ned for deres links til dig så.

Du kan også lukke ned ved at lave nofollow tag på linksene, så beholder du teksten (hvis du kan hente noget værdi der ), men lukker ned for linksene

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen aftaler om links deling. jeg har en række forhandlerer. som hvær i sær linker til mig. jeg har dem blodt på min forhandler liste med link til deres side...

chancen for at de ikke linker er ikke så stor, da de sælger mig produkt og gerne vil informerer om det. eller linke til en undeside, men er det ikke det samme som at linke til domainet ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:
men er det ikke det samme som at linke til domainet ?

Det gavner jo altsammen hjemmesiden. Men hvis de linker til en underside, laver du bare et internt link fra den underside de linker til, med ankertekst på det ord du gerne vil ranke på, og linker hen til den side du helst vil findes på.

Men husk at du sagtens kan ranke bedre på dine underside end på din hovedside, på de ord/ produkter der giver dig størst indtjening.

Så lav en vurdering af hvilken side du helst vil vise til dine kunder, og om du kan konkurrere mod dine konkurrenter på den side, og så link, internt, hen imod den

Skåret ud i pap : link udefra hen til underside - fra underside , enten lad linkværdien blive der, eller før den over på en anden side med intern linkning

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)