Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en ekspert på området told og momsfri køb fra udlandet

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem Skat i denne her sammenhæng. Glem også advokatfirmaerne. Du skal tage fat i Lars Gosvig der også er bruger her på Amino (han har en baggrund fra flere af de store revisionsfirmaer) og jeg bruger ham også selv som sparringspartner og underviser.

Alternativt skal du tage fat i BDO.

Jeg synes iøvrigt ikke man skal kritisere trådstarter at han ikke ønsker svar her. Dels er det altid vanskeligt at svare fyldestgørende via et webforum Det handler jo bl.a. om at han ikke kan bruge et forkert svar til noget (ingen at rette ansvar imod hvis det er givet her)

PS. Hvis man tror at man kan blive momsekspert eller skatteekspert   med blot 2 års uddannelse så tror da pokker at nogle tale om høje timesatser. Vi taler ca. 8 års uddannelse i hvertfald 6 års praktisk erfaring før det er på plads.      

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Glem Skat i denne her sammenhæng. Glem også advokatfirmaerne. Du skal tage fat i Lars Gosvig der også er bruger her på Amino (han har en baggrund fra flere af de store revisionsfirmaer) og jeg bruger ham også selv som sparringspartner og underviser.

Alternativt skal du tage fat i BDO.

Lars Gosvig skrev en besked som den første, og det lyder til at i har ret. Han har vist den erfaring der skal til. Tak for hjælpen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)