Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ens html kode og design DUPLICATE CONTENT?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lVictor:

Ja, jeg er lidt syg for tiden og tænker ikke klart. Du har ret i at CSS og HTML ikke er duplicate content i en grad. 
MEN; hvis hvert HTML dokument indeholder stylesheets for sig selv inde i HTML filen og det er det samme stylesheet der bliver brugt på alle HTML sider så er det duplicate content. Det jeg prøvede at komme frem til at man skal adskille HTML og CSS i hvert deres filer. Set fra Googles øjne er der intet forskel og der er ikke duplicate content lige meget hvordan man sætter HTML sider og Stylesheets op, men set fra udviklerens side er der meget forskel. Det er bare det. :)

Victor: Du skal gå i seng og blive rask. Det er gedigent vrøvl fra ende til anden, du skriver. Der er IKKE duplicate content i det setup, du beskriver.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lVictor:

Ja, jeg er lidt syg for tiden og tænker ikke klart. Du har ret i at CSS og HTML ikke er duplicate content i en grad. 
MEN; hvis hvert HTML dokument indeholder stylesheets for sig selv inde i HTML filen og det er det samme stylesheet der bliver brugt på alle HTML sider så er det duplicate content. Det jeg prøvede at komme frem til at man skal adskille HTML og CSS i hvert deres filer. Set fra Googles øjne er der intet forskel og der er ikke duplicate content lige meget hvordan man sætter HTML sider og Stylesheets op, men set fra udviklerens side er der meget forskel. Det er bare det. :)

Jeg har gennem tiden set mange fejlagtige informationer om hvordan Google fungerer her på Amino. Men du, IVictor, får altså prisen for de så absolut mest forvrøvlede indlæg i denne tråd.

Underholdingsværdien er høj - den faglige værdi ligger under nulpunktet :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, igen ,til Thomas og Mikkel for at rette på de værste tilfælde af misledende "vejledning ". Hvis ikke det var for jer og et par stykker til, var Amino stedet du skulle gå hen for at få fucked din Googleværdi op

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Tak, igen ,til Thomas og Mikkel for at rette på de værste tilfælde af misledende "vejledning ". Hvis ikke det var for jer og et par stykker til, var Amino stedet du skulle gå hen for at få fucked din Googleværdi op

Tak :)

Desværre sliper der langt mere igennem end både jeg, Thomas og andre der ved hvad de snakker om kan nå at gøre noget ved. Og så er der en del tråde, hvor påståelige typer fastholder fejlagtige påstande i en sådan grad at nogle sikkert føler sig overbeviste.

Dette understreger blot, at man IKKE blindt skal stole på de informationer man får i åbne debatter - hverken i forhold til SEO, jura, revision eller andre business-critical ting. Tjek ALTID med en troværdig rådgiver - på alle vigtige områder, inden du sætter noget i værk. Brug debatten som inspiration - ikke mere :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Brug debatten som inspiration - ikke mere :)

Det gør jeg heldigvis også kun. Jeg alt for sulten til at lade min forretning i hænderne på hvem som helst.

Jeg synes bare det er ærgeligt at folk ikke har mere selvindsigt i deres egne evner, og dermed, i bedste tilfælde , spilder folks tid, og i værste tilfælde ødelægger en mands forretning.

Nu får i så også links , og lidt kunder, herinde. Men alligevel var det ikke for jer, havde jeg for eksempel ikke brugt så meget tid herinde. Resten af det der foregår herinde, er jeg rimeligt velbevandret i , eller vil bruge en IRL revisor eller advokat til.

Nå, men god weekend. Nu skal vi se hvad Soulchock kan få ud af de grupper :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den her kan jeg altså ikke slippe helt endnu...

Er der nogle udviklere tilstede som kan bekræfte hvad jeg siger, eller prøver at sige? Tror vi snakker forbi hinanden.

SET UD FRA UDVIKLERENS ØJNE --> ja det er duplicate content mht. stylesheets. 

Eksempel:
Forstil dig at du har en menu lavet i css stylesheets på 20 HTML sider. På hvert side har du indsat samme stykke menu kode (stylesheet) for at få menuen til virke.  Dvs. du har samme stykke kode på 20 HTML sider. Det er duplicate content set med udviklerens øjne. Hvis man så laver EN ekstern css fil og inkluderer den på de 20 sider, så skal du kun rette et sted i stedet for 20 forskellige HTML sider. Det samme gælder for CSS template filen.

I kan ikke sige at jeg tager fejl her?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror dælme, jeg tager ud at sejle en tur i min båd i stedet for. Man skal vælge sine slag med omhu, siges det Wink

God weekend, Danmark!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jeg tror dælme, jeg tager ud at sejle en tur i min båd i stedet for

Jeg tror også jeg springer over videre diskussion i denne tråd - men jeg bliver nu på landjorden, for jeg har jo hørt fra dommedagsprofeterne, at jorden snart går under, og så føler jeg mig trods alt lidt mere sikker med fast grund under fødderne :)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

IVictor,

Jeg forstår godt hvad du mener med at det er det samme CSS eller HTML indhold på flere sider, og at du derfor mener at det er "Gentaget indhold" (=duplicate content). Men i SEO sammenhæng er det altså ikke duplicate content. :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lige så snart I skal modbevise det jeg siger trækker I i land. I kan ikke bare svine en person til for derefter at trække i land fordi I lige pludselig er i tvivl. 

Jeg er uddannet IT ingeniør og har lavet en del projekter og det jeg siger er korrekt. Har lige diskutteret det med mine kollegaer og de påstår det samme som jeg gør. Det eksempel jeg kom med er nok bevis fra min side af. Hvis I ikke kan godkende den, så ved I åbenbart ikke hvad det er I taler om.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)