Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og super god idé foræres væk. Trustpilot kan ikke - kan du?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

For noget tid siden forsøgte jeg at afsætte min idé til et par stykker herinde og så fik jeg egentlig aldrig gjort mere ved det.

Jeg synes det er synd idéen bare skal synke til bunds, så nu får alle interesserede mulighed for at snuppe den. Først til mølle!

Læs mere om idéen i dette indlæg på min blog: Idé til Trustpilots lillebror: Brug den hvis du kan!

Rigtig god fornøjelse og hvis du ønsker noget uddybet, så fyrer du bare et spørgsmål afsted her i tråden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er rigtig god og potientialet er der, jeg tror bare det vil være en uoverskuelig opgave da der jo så skal laves plugins til de forskellige portaller for at gøre det troværdigt. Og derefter kommer økonomien...

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver jo ikke starte ud på den dybe ende.

Hele grundssystemet kan laves med et PHPBB forum og et rating system.

Gå ind på forum > opret profil > lav en tråd om dig selv eller om én du har handlet med. Herefter kan andre brugere give dig bedømmelser eller f.eks. sige, at de også er blevet snydt af den og den person på det og det forum.

Tak for din kommentar!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne sagtens lave det rimelig hurtigt.. men ville fanme aldrig have phpBB indover, elendigt system.

Er det noget du har tænkt dig selv at drive, og hvad med økonomi? PB mig hvis det er.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)