Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette lovligt at lave seo på denne måde?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fundet en side som man tydeligvis kan se at der er lavet seo. så undersøgte lidt hvad der var lavet for at se hvilke teknikker der er brugt. jeg fandt så ud af at der var lavet flere sider med samme template som deres webshop og links til deres web shop fra de forskellige sider.

De sider som er lavet med samme baggrund som webshoppen er: outdoor-telte.dk + fjallraven-toej.dk

Og deres webshop hedder: seuf.dk 

er det lovligt at gøre det på den måde?

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man må gerne have forskellige domæner som peger på ens forside af ens webshop - særligt hvis man ønsker duplicate content.

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Ja man må gerne have forskellige domæner som peger på ens forside af ens webshop - særligt hvis man ønsker duplicate content.

 

Jeg ved ikke om det giver DC da det jo ikke er samme indhold som er på siden? men alle menu punkter osv. peger på deres shop.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnikc:

Ja man må gerne have forskellige domæner som peger på ens forside af ens webshop - særligt hvis man ønsker duplicate content.

det behøver da ikke give duplicate content? man kan da bare skrive ny tekst. Så vidt jeg ved ser google da ikke genbrug at et template som duplicate content.

med hensyn til om det er lovligt. Så er det jo ikke sådan så man ryger bag tremmer, hvis man ikke følger reglerne, men det kan også være langt værre at blive straffet af googleBig Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor så ondt i røven? Det er jo bare lidt ekstra informations artikler ;-) Faktisk er det ikke på grund af selve link værdien de er gode, det er mere på grund af at den får lidt ekstra besøg på nogle andre ord og når de så trykker på menuen, kommer de ind på siden.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alex_m:
er det lovligt at gøre det på den måde?

Nej, det er MEGET ulovligt. Det er i strid med "Jeg må ikke for Google" loven.

Google har i det seneste år, været ude og og fotografere alle folks huse, så de nemmere kan sidde og kigge ind om  der sidder nogen om laver disse SEO tricks. Så er man letsindig med sine SEO, så skal man huske at rulle persiennerne for

DET SKAL STOPPES

 

Jimmy

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

med hensyn til om det er lovligt. Så er det jo ikke sådan så man ryger bag tremmer, hvis man ikke følger reglerne, men det kan også være langt værre at blive straffet af googleBig Smile

 

Jeg mente nu også om det var lovligt i følge google - om man bliver blacklistet eller om det er iorden at gøre det sådan - måske lidt dårligt formuleret ;)

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

alex_m:
er det lovligt at gøre det på den måde?

Nej, det er MEGET ulovligt. Det er i strid med "Jeg må ikke for Google" loven.

Google har i det seneste år, været ude og og fotografere alle folks huse, så de nemmere kan sidde og kigge ind om  der sidder nogen om laver disse SEO tricks. Så er man letsindig med sine SEO, så skal man huske at rulle persiennerne for

DET SKAL STOPPES

 

Jimmy

 

 

JEG PRØVER IGEN:

 

Er det imod googles retningslinier eller er det okay at gøre det sådan?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Bak:

Hvorfor så ondt i røven? Det er jo bare lidt ekstra informations artikler ;-) Faktisk er det ikke på grund af selve link værdien de er gode, det er mere på grund af at den får lidt ekstra besøg på nogle andre ord og når de så trykker på menuen, kommer de ind på siden.

Det tror jeg nu ikke.

Hvis det er så er deres forsøg i hvert fald mislykkes. Der rigtige side ranker højere på alle søgeord.

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Hvorfor så ondt i røven? Det er jo bare lidt ekstra informations artikler ;-) Faktisk er det ikke på grund af selve link værdien de er gode, det er mere på grund af at den får lidt ekstra besøg på nogle andre ord og når de så trykker på menuen, kommer de ind på siden.

 

Jeg synes selv det er en god ide men om det giver DC eller man bliver blacklistet af google det er sådan set det jeg vil vide. ellers vil jeg da ikke selv bruge denne teknik. men virker det så er det jo en ny mulighed at prøve. derfor jeg vil høre andre ad som ved lidt mere om det.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)