Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/ivaerksaetter til opstart i Kina soeges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner/ivaerksaetter til opstart i Kina soeges

 

Jeg er en ung mand, der bor i Shanghai, Kina. Og har gjort saaledes i 6 maaneder nu. Og det skal jeg udmiddelbart fortsaette med at goere mange aar endnu. Arbejder for et dansk firma paa lokalkontrakt med expat terms.

 

Jeg har et ivearksaetter gen, fra begge sider af familien, og kan ikke vente med at komme igang en dag. Kapitalen har jeg, men timer og arbejdskraft mangler jeg. Bor i en 3 vearelses lejlighed alene i Shanghai centrum.

 

Derfor vil jeg hoere om der kunne veare interesse for en/nogle ivearkseattere, at komme til Kina for at starte noget op sammen med mig. Hvor jeg vil agere som partner/sparringspartner/investor etc.

 

Jeg tilbyder mig, naar jeg ikke er paa arbejde selvfoelgelig. Har kapital. Har nogle ideer, men ville fortreaekke du har nogen selv. Har kontakter af alle forskellige former og brancher. Og selvfoelgelig et sted at bo, har et ekstra sovevaerelse, 2 badevaerelser etc.

 

Mulighederne er uendelige herovre, og med et hjemmemarket paa 1,3 milliarder mennsker, er det vel bare at komme igang. Der kan veare mange ideer at komme efter, sourcing, export, franchises etc.

 

Kontakt mig venligst via mail, hvis det kunne veare noget for dig, at rejse ud i den store verden og starte noget op fra bunden.

Mvh. riccoricosupershaker

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at undersøge forskellige muligheder, og du må meget gerne kontakte mig på

jesper@sliknet.dk .

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt interessant! :)

Jeg er selv i gang med at undersøge det kinesiske marked, da jeg godt kunne tænke mig at arbejde med et par projekter på det marked, for som du selv er inde på - så er det en anelse sjovere at sælge for 1 krone til hver kineser, end tilsvarende til danskere :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)