Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaffe i iPhone

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg ville høre om der er nogen der har haft spildt kaffe udover deres iPhone og som har haft held med at redde den på en eller anden måde? Den kan ikke tænde mere :(

Jeg er rigtig ked af det for jeg har givet 3.800kr for den, og det er jo også penge.

 

Jeg ønsker ikke krisehjælp eller depressionsmedicin til lavpris - jeg ønsker mig et konkret praktisk løsningsforslag - er jeg på røven?

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke prøve at tænde den før den er helt tør, du kan risikere det er netop det der kortslutter den. Har prøvet det samme med flere andre telefoner.


Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt of topic...

Kunne ik lade vær med at smile, da jeg så under hvilken kategori din tråd lå... hehe

Håber der er nogle som kan hjælpe...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har forsøgt at tænde den i flere timer - nu har jeg besluttet at stille den ved en elvarmer.

 

Men lortet er sikkert kortsluttet nu - den har virket lidt, men det er gået ned af bakke :(

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvad du skal g're men du har min dybeste sympati, f'ler p[ dine vegne >/*

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du garanti på den???   Ellers må du smutte en tur forbi de arabiske telefon handler på nørrebro de fikser den på kort tid til små pennge , snakker af erfaringBig Smile  Men ja prøv lad den tøre i et par døgn...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, den er nu nok helt færdig hvis du ikke meget hurtigt fik batteriet ud, og lov den tørre helt inden du tændte den igen. :) Du må spare op til en ny og passe godt på den. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville skynde mig at finde en torx skruetrækker og åbne iPhonen (tryk for at se vejledning) vha. skruerne i bunden.

Der ligger helt sikkert noget kaffe derinde i iPhonen, så det skal fjernes.

Derefter, så læg telefonen et varmt sted i 24 timer, så du er sikker på, at alle dele er tørre (stadig mens den er åben).

HVIS du får den til at virke igen, skal du ikke regne med at få den repareret, hvis der skulle ske noget med den, da der er en vand-sensor/indikator i iPhonen.

 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

min gamle 3G'er fik sommersby ud over sig, og jeg vaskede den og lod den tøre i et døgn også virkede den:9

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)