Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler bogholder til 2 firmaer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg orker ikke selv at lave regnskab, så kan jeg betale mig fra det til den rigtige pris er jeg klar.

Jeg skal have lavet regnskab for 2 firmaer 2009 med følgende bilag osv:

Firma1:

ca. 15 indkøbsbilag, ca. 100 posteringer på bankkontoen, ca. 15 fakturaer.

Firma2:

ca. 40 indkøbsbilag, ca. 230 posteringer på bankkontoen, ca. 20 fakturaer.

For begge selskaber er der (primært) køb, men også salg udland. Derfor skal du kunne håndtere moms korrekt hvad udland angår.

Har du også forstand på skat, sådan at du kan lave selvangivelse, vil det være et plus.

Jeg indscanner alle bilag elektronisk og har Aesiras bogføringsprogram. Du får fjernadgang til systemet, så du kan arbejde, hvorfra du ønsker, bare du har Internet adgang.

Jeg vil dog foretrække en bogholder fra Jylland (Jeg bor i Esbjerg), sådan at vi nemt kan mødes ansigt til ansigt. Men ellers kan det meste klares over Skype.

Send en PM med prisforslag (fastpris, timepris), din erfaring, referencer osv. så kontakter jeg dig....

 

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Må skynde mig at sige, at jeg ikke er bogholder - og derfor ikke tilbyder min assistance.

Men jeg undrer mig over, at du har så mange ekstra posteringer i banken. Normalt er det kun renter og gebyrer, som figurerer i banken uden bilag.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne give mig et ring - du bliver ikke ked af prisen, men det er svært at give et tilbud uden at kigge på det først.

Når du nu scanner det hele slipper jeg for papirnusseri, og vi slipper for risikoen ved at sende det med posten - så at jeg er københavner burde ikke være det store problem.

Fortsat god weekend.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Men jeg undrer mig over, at du har så mange ekstra posteringer i banken.

Det er de blå bilag som nok ikke er talt med.....

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Espresso:
Men jeg undrer mig over, at du har så mange ekstra posteringer i banken.

Det er de blå bilag som nok ikke er talt med.....

Argh - ja, se'fø'lig. Cool

 

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte mig - så kan jeg hurtigt få lavet arbejdet for dig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)