Køb et Amino Sponsorlink
Hej Med Jer
Vi har efter en forrygende god jul, nu indledt det nye år med en rigtig god fremgang. Hvis det fortsætter sådan her vil vi have det rigtig godt ( hvis i forstår;-))
Vi leverer rigtig godt oksekød, lammekød og svinekød ud til danske forbruger. og indtil nu har det været en kæmpe succes;-)
Så nu må målet da blive, at vi kan leve af det som et fuldtidsarbejde, og blive Danmarks førende indenfor online Gårdhandel,- hvilket vi nok skal blive;-)
Det var lidt pral herfra i en god tid
Venlig Hilsen
www.TeamAnnasminde.dk
Jesper Riel
Blogger lidt om Mad på denne side www.Team-Annasminde.dk.... Steger/griller nogle helstegte pattegrise fra denne side www.Helstegt-pattegris.dk
Hej Jesper
Tillykke med det. Det er altid rart at høre når det går godt for nogen.
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Salg af emballage www.billigEmballage.dk
Jesper Riel: Hej Med Jer Vi har efter en forrygende god jul, nu indledt det nye år med en rigtig god fremgang. Hvis det fortsætter sådan her vil vi have det rigtig godt ( hvis i forstår;-)) Vi leverer rigtig godt oksekød, lammekød og svinekød ud til danske forbruger. og indtil nu har det været en kæmpe succes;-) Så nu må målet da blive, at vi kan leve af det som et fuldtidsarbejde, og blive Danmarks førende indenfor online Gårdhandel,- hvilket vi nok skal blive;-) Det var lidt pral herfra i en god tid Venlig Hilsen www.TeamAnnasminde.dk
Hej med jer
Se det er sådanne historier, vi godt kan lide her inde på Amino. (Fuck Janteloven)
Fortsæt endelig, ser ud til I har fat i den lange ende. Held og lykke.
Hilsen
Hvor er det godt gået! Tillykke med successen ovenpå det hårde arbejde.
Mvh Mira
Mira Juhl Spanggaard :: fair trade legetøj :: julegaver :: fødselsdagsgaver:: dåbsgaver
Godt gået God vind i resten af 2010!
Super fedt for dig
Fyr den af i 2010, så det bliver dit år.....
Nu kan det snart være nok..... ;o)
smukt og godt arbejde!
Keep up the good work
Vi er eksperter i SEO, webshops i Prestashop samt hjemmesider i Wordpress.
Det ser godt ud - fed hjemmeside!
Springer dog over med at handle hos jer, jeg tvivler på at mine med-kollegeanere bliver glade for 20kg hakket oksekød i mit køleskab.
Berettermodellen
Tak, for kommentaren til min hjemmeside;-)
Men det er da bare et lille problem;-)
Hej Jesper,
Jeg var lige inde på jeres hjemmeside og jeg er kommet i tvivl angående jeres levering. Der står at i leverer til brofaste øer og at i bruger et transport firma i ølrum. Men det er for mig ikke en selvfølge at i så også levere til hele danmark. Efter at have læst i flere min. på jeres side er jeg stadig i tvivl- leverer I i hele danmark eller hvordan?