Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg Hjælp & support til Amino services

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til Amino's services"

Virksomhedsbørs regler?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 3.937
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 1.022
Amino Plus

Lagersalg123 - JEN:

Thomas Clausen:
lagersalg skrev sig selv ud af tråden som en med mulig viden på området da han begyndte at kalde folk navne.

Nej nej..jeg skrev mig selv ud af tråden, da jeg så den jeg debatterede med ikke besidder det der skal til for at foretage rigtige virksomhedshandler.

Og din prisfastsættelse på webshops understreger dette klart og tydeligt.

det er meget normalt at bruge 30-45% af den årlige omsætning til at pris fast sætte en webshop, dette er rigtig meget brugt verden over men her i DK lader det til at folk prissætter for højt.

Det er en gang ævl uden lige. Vær venlig at komme med referencer på rigtige virksomheder der er solgt på den måde, hvis ikke du kan det, så er det bare postulater..

Et udemærket eksempel på at folk ikke ved hvad er sker uden for danmarks grænser, der er hundredevis af sider der handler på den måde med webshops (det burde du vide siden du kalder alle andres viden for postulater og giver dig selv status som ekspert), her er en der sælger webshops og de lader til at vide hvad de har med at gøre:

http://www.businessesforsale.com/search/Internet-Businesses-for-sale

-bnbuåsojttf-

Sammenlign priser på Fitness udstyr - Spar tid og find dine håndvægte ét sted - Fitness-Udstyr.dk

Skal du holde fest og mangler et sjovt drukspil? Se drukspil regler her- Druk-Spil.dk

Side 3 ud af 3 (21 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed