Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elvis Presleys motorcykel

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Vedrørende SKAT's såkaldte "Bindende svar" eller "bindende forhåndsbesked" vil jeg sjældent anbefale dette, alene ud fra den betragtning, at får man nej, ja så er løbet kørt.

Der er jeg så ikke helt enig i det bindende svar kan anvendes i mange situationer hvor der kan være reel tvivl om hvorvidt man kan gennemføre en given disposition og evt. finde på noget andet. I den her situation er der dog ikke grund til at søge bindende svar idet besiddelsestiden og formålet med dit køb (du er ikke mekaniker, og har ikke 10 motorcykler stående hjemme) tilsiger at der er tale om salg af et privat formuegode og det er skattefrit.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for billedet - gad vide om det giver ekstra point, at hun sidder og tager ham på r.... :-)

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en næsten utrolig historie :-)

Du kunne jo også tage kontakt til Elvismuseet i Randers. Det er faktisk det største udenfor Graceland. De kan måske hjælpe med endnu flere effekter - eller måske være potentielle kunder Wink

De bedste hilsner

LotteA

 

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da helt utroligt! Smile

Jeg er da helt overbevist om at den kan gå for langt mere end 50.000 $. Ellers kan du sikkert godt overtale mig til at købe den, men lur mig om jeg ikke havde videresalg for øje.

Held og lykke med den. Husk nu en masse billeder, da det er en sjov historie til fremtiden.

/Per

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis elvis's hår kan ryge for 15000 dollars kan den motorcykle godt ryge for mere end en mil! :)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

50.000 dollars var også et forsigtigt bud tiden taget i betragtning. Dog vil jeg sige, at de timer der er brugt på renorvering skal vi også et stykker over før jeg vil sælge den. Det har været et kæmpe arbejde, men sådan er det jo.

Elvis har bestemt været en bonus i dette, da cyklen ellers kun ville kunne sælges for kr. 100.000 -150.000 pt. I bedre tider og uden historien måske kr. 200.000

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Telefonbooker

Prøvede at sende dig en PB, men den er vist ikke slået til. Det lyder som en interessant historie og det ville glæde os hvis du ville kontakte os:

VeteranPosten, Steen Jørgensen, info@veteranposten.dk

 

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)