Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Street View - nu også i Danmark !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blot få dage siden, Krak lancerede deres gadefoto-tjeneste, der dækker 1.700 gader fordelt i tre byer i Danmark. Det betød, at både Krak og De Gule Sider var hurtigere i Danmark til at lancere en Street View-lignende tjeneste end Google selv.

Nu slår Google igen, idet de er klar med Google Street View i Danmark, og de har mange flere byer, og dermed gader, med end de to danske konkurrenter.

Du kan prøve Street View i Danmark her - træk blot Pegman (den gule mand over zoom-baren) til en gade, du ønsker at se.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bror er blevet spottet og med på google streeview, ganske sjovt at se ham vinke til google bilen på nørrebro Surprise

Men tænk sig når man står der og bliver fanget og dokumenteret i hvor man er - Jeg synes folk er ret let genkendelige selvom ansigtet sløres?

Og så har jeg lagt mærke til at alle butikker, reklameskilte osv. ikke er sløret, så skulle man ha' været på gaden de dage Google bilerne kørte for at reklame for sig selv i lokalområdet :P

Er der nogen der ved om trademarks, reklamer, butikker eller andet vil blive sløret eller får de bare lov til at stå som en gratis reklame?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Meyer

Hehe, ja da er sku mange da er blevet spottet.

Jeg syntes dog også folk et meget genkendelige især i nogle gader.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)