Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en velbesøgt blog vedr. gadgets?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger nogle blog-ejere som skriver om bl.a. elektronik, gadgets og telefoni.

Har du sådan en blog og er den velbesøgt? Så vil jeg gerne tilbyde dig et af mine mobilcovers kvit og frit, hvis du vil knytte et par ord om mit produkt på din blog.

Mit produkt er et usynligt og 100% ridsefrit cover på 0,3 mm. til bl.a. mobiltelefoner, laptops m.m.

Mvh

Andreas

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, udemærket produkt :-) ville da gerne skrive en artikel men desværre kan jeg ikke henvise til din side da den er på dansk og min blog er engelsksproget til engelske kunder, desuden ved jeg heller ikke om du sender udenlands?

hvis du laver en engelsk side og begynder at sende udenlands vil jeg gerne skrive en artikel til:

www.mycoolgadget.co.uk/gift-ideas.html

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for dit svar. Jeg er for nyligt gået i gang med at starte mit eksporteventyr. Eller jeg er i al fald i gang med forberedelserne :-) Jeg vil have oversat min webshop til Norsk, Finsk og Svensk og starte salg til disse lande. I den forbindelse overvejer jeg også at få oversat siden til engelsk så jeg kan sælge til hele EU.

Hvis jeg får oversat siden til engelsk, tager jeg fat i dig med det samme Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)