Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg bliver sagsøgt om et par dage :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtog lige denne her fra "Søren hansen" fra JoomlaDenmark.com

De overholder ikke reglerne for fremvisning af joomla nede i footern eftersom du har fjernet dette! Vi kigger tilbage her i løbet af et par dage . Ellers vil jurdisk forløb begynde.  Joomla Denmark

Pro mail or what :-) haha

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der ikke findes noget JoomlaDenmark.com og de heller ingen relation har til OSM (Open Source Matters) så kan du vist sove roligt ;)

Derudover er der naturligvis ingen krav om at der skal stå Joomla synligt nogle steder.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ja, "Søren Hansen" kom ind på min hjemmeside fra min bruger profil på Amino. "Søren Hansen" bor i København området - jeg har også hans IP - så sød jeg er så lader jeg være med at oplyse den :-)

hahah

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Da der ikke findes noget JoomlaDenmark.com og de heller ingen relation har til OSM (Open Source Matters) så kan du vist sove roligt ;)

Derudover er der naturligvis ingen krav om at der skal stå Joomla synligt nogle steder.

Det er jeg godt klar over :-)

Det var bare lige en lille taber Søren som ikke har så meget at give sig til her om aftenen. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker sådan noget:)

Dog kan jeg bedre lide at få breve fra advokater, specielt når de glemmer at skrive paragrafer på og egentligt har baseret deres brev på en "tom" trussel i håb om jeg skider i bukserne når jeg ser ordet "Advokat".

I Pity the foo! :)

få fat i en @joomla"et eller andet.dk og skriv at han bryder Joomla's regler om brug af Joomla i domæner:D? hehe

Fra København NV
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Et  "juridisk forløb" - Det har jeg dog aldrig hørt en advokat true med. - Strengt taget er alt lige fra sex til køb af en litet letmælk jo et "juridisk forløb". - Stakkels Søren Hansen - han må kede sig mere end de fleste.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe - man må håbe, at du ikke ender i fængsel. For i så fald skulle jeg da vist smides ind og brumme på livstid for de mange sites jeg har kørende, som ikke linker tilbage til Joomlas hjemmeside i bunden ;P

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har han også hacket din side så den er nede eller hva?

Nice Cool

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja åbenbart, er tror nu mere at der udbyderen af webhotellet som har hacket den :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når nu er den ikke hacket længere, hans skills er åbenbart bedre til at være ansvarlig for Joomla i DK end hacker haha

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)