Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flokmentalitet - øv

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg husker da nogle af formiddagsaviserne kørte hetz - bla. med navn - mod den mand der var mistænkt i Maria-sagen. Folk gik nærmest amok i en lynchstemning på nettet med kommentarer indeholdende diverse dødstrusler, tilsvininger og generelt primitiv opførsel. Hans Facebook-profil blev også overdænget med trusler og klamme kommentarer.

Og nu er manden så renset for enhver mistanke grundet DNA-beviser.

Jeg kommer derfor til at tænke på to ting:

1. Længe leve vores store viden om biologi, genetik osv. Tænk hvor mange der gennem tiden er blevet uretfærdigt dømt grundet indicer.

2. Hvor kan mennesker - især i flok - opføre sig ultra-primitivt. ØV!!!

Link til avis-artikel: http://www.berlingske.dk/danmark/dna-proever-renser-mistaenkt-maria-drab

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

EBs brugere er et klasse eksempel på primitive flok dyr... Det er virkelig grinern, at læse den lynch stemning, der altid er derinde hahaha

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

EBs brugere er et klasse eksempel på primitive folk dyr... Det er virkelig grinern, at læse den lynch stemning, der altid er derinde hahaha

Jeg bliver så depressiv på vores arts vegne, når jeg læser kommentarer på EB. Jeg bilder mig selv ind, at mennesker i virkeligheden ikke er så perverterede, men at mange har tilvænnet sig at man på nettet kan sige og skrive ting, man aldrig vil sige til et andet menneske ansigt til ansigt. Håber jeg har ret...

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt gået af hendes far ikke at være iblandt dem, han har iøvrigt virket utrolig fattet under hele forløbet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Stærkt gået af hendes far ikke at være iblandt dem, han har iøvrigt virket utrolig fattet under hele forløbet.

Enig. Totalt respekt til den mand! Yes

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Fashion-Seller:

EBs brugere er et klasse eksempel på primitive folk dyr... Det er virkelig grinern, at læse den lynch stemning, der altid er derinde hahaha

Jeg bliver så depressiv på vores arts vegne, når jeg læser kommentarer på EB. Jeg bilder mig selv ind, at mennesker i virkeligheden ikke er så perverterede, men at mange har tilvænnet sig at man på nettet kan sige og skrive ting, man aldrig vil sige til et andet menneske ansigt til ansigt. Håber jeg har ret...

Helt enig!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Jeg husker da nogle af formiddagsaviserne kørte hetz - bla. med navn - mod den mand der var mistænkt i Maria-sagen. Folk gik nærmest amok i en lynchstemning på nettet med kommentarer indeholdende diverse dødstrusler, tilsvininger og generelt primitiv opførsel. Hans Facebook-profil blev også overdænget med trusler og klamme kommentarer.

Og nu er manden så renset for enhver mistanke grundet DNA-beviser.

Jeg kommer derfor til at tænke på to ting:

1. Længe leve vores store viden om biologi, genetik osv. Tænk hvor mange der gennem tiden er blevet uretfærdigt dømt grundet indicer.

2. Hvor kan mennesker - især i flok - opføre sig ultra-primitivt. ØV!!!

Link til avis-artikel: http://www.berlingske.dk/danmark/dna-proever-renser-mistaenkt-maria-drab

Øhm, det er sørgeligt at se den slags. Det minder mig vist om noget ....... Noget med en tråd her på Amino, det var, jo, OperationX???

Hilsen

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad være med så meget som at klikke på siden. Boycot det bras.

Når det er sagt. Nej, heldigvis står det ikke så slemt til, ellers havde man kunnet aflæse det ud fra forskellige parametre, så som et folketingsvalg.

Men ja medierne rammer generelt det ene lavpunkt efter det andet i disse år. De taber utrolig mange kunder, og prøver sig så med groteskhed som markedsføring.

I USA er antallet af nyhedsbrugere faldet markant. Undersøgelser viser at folk er trætte af deres unuancerede, celebrity-klæbende og ikke mindst barnlige / retarderede opførsel. Det er jo ren skolemobning at hænge en uskyldig mand ud med billede på forsiden. Et sidste fortvivlet skrig fra en avis / skoledreng som skal have opmærksomhed.

Det er de samme 500- 1000 galninge der skriver på Nationen. Dem skal der også være plads til, men lad for guds skyld være med at læse derinde.

Husk at des mere groteske folk bliver i deres opførsel, des mere er det et tegn på at de er ved at tabe. Så alt i alt, faktisk et positivt tegn

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Hilsen

Tonny

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så tænker man på en vis kendis der blev beskyttet af navne forbud på et tidspunkt. Hvorfor er denne stakkels mand ikke blevet det. Hele hans liv er jo totalt smadret uden grund..

/Thomas

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)