Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidetitel vises ikke!?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er i fuld sving med at SEO optimere min shop. Nu har jeg udfyldt min Product Title Tag, men den vises ikke i sidetitel..?

Eksempel.

Et titel tag jeg kalder:  Abele, Håndlavet Italiensk Loftslampe.

Vises som: http://www.eye4design.dk/product_info.php?products_id=197

Er det mig der har misforstået noget mon.??

 

Jeg har søgt svar i debatterne, men kan ikke finde lignende eksempler..

xxx

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Din title står til:

<title>Eye|4|design - Badeværelse - Nemo Italianaluce - Abele, Håndlavet Italiensk Loftslampe.</title>

Så den er der og vises, men måske skulle du have fjernet alt det overflødige foran, så der ikke står eye4design badeværelse osv., men kun er det tilbage som har med den pågældende side at gøre.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du måske have ret i..

Du vil vel ikke være så venlig at vise mig hvordan du ser min title?

Jeg er ret grøn på området..

xxx

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Det kan du måske have ret i..

Du vil vel ikke være så venlig at vise mig hvordan du ser min title?

Jeg er ret grøn på området..

'

Det er den, der står øverst oppe i din browser, når du er på en given side. Altså helt oppe i venstre hjørne af browseren.

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah.. tak!

Kan jeg ændre min http så der ikke står alt muligt underligt, eller er det lige meget?

xxx

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Ah.. tak!

Kan jeg ændre min http så der ikke står alt muligt underligt, eller er det lige meget?

Kan den person, der har sat webshoppen ikke hjælpe dig med alt dette? Jeg går ud fra, at du med "http" henviser til, at du gerne vil ændre dine urls, så det bliver mere sigende for de enkelte sider. Disse urls kan  du ændre, men hvordan det gøres afhænger af hvilket platform din webshop er bygget på. Og nej, det er ikke ligemeget om de er søgemaskinevenlige eller ej.

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jo det kan han, men han er syg og tænkte jeg måske kunne begynde på det hvis det var lige til at gå til...

xxx

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Tak for svar.

Jo det kan han, men han er syg og tænkte jeg måske kunne begynde på det hvis det var lige til at gå til...

Søgemaskineoptimering er ikke lige til at gå til. Jeg ville hive fat i ham og få ham til at lave en plan for, hvordan din side kan komme til at ranke bedre. Derefter kan du så efter hans guidelines begynde at gøre noget arbejde selv. Jeg tror ikke du får så meget ud af bare at begynde at rette i øst og i vest. Det er altså værd lige at bruge en dag eller to på at analysere det først.

 

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det så er sagt, så skal du nok lige bede ham også at tjekke hvorfor der er flere af billederne på siden der ikke kan vises.

Hvorfor skal man trykke på varen før man kan tilføje den indkøbsurven ? 

I min verden gælder det om at gøre købsprocessen så enkel og hurtig som overhovedet muligt, så jeg vil anbefale dig at gøre det muligt allerede på forsiden at lægge varer i kurven.. Du mister med garanti kunder når de først skal ind og læse om varen for at kunne tilføje den.

 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis H. Narvedsen:

Når det så er sagt, så skal du nok lige bede ham også at tjekke hvorfor der er flere af billederne på siden der ikke kan vises.

Hvorfor skal man trykke på varen før man kan tilføje den indkøbsurven ? 

I min verden gælder det om at gøre købsprocessen så enkel og hurtig som overhovedet muligt, så jeg vil anbefale dig at gøre det muligt allerede på forsiden at lægge varer i kurven.. Du mister med garanti kunder når de først skal ind og læse om varen for at kunne tilføje den.

 

 

Hej Dennis,

Hvilke billeder taler du om.? - De vises alle i min browser..

Man skal gå ind på produktet så man kan se informationer om det inden man kan købe det. Det er vigtigt at kunden sætter sig ind i selve produktet for at vide om det passer til opgaven. - Men sådan er det da i alle webshops?

 

xxx

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)