Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er søgeoptimeringen god nok?????

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
Her er et link til, hvad jeg ser - både far dans og amerikansk IP: Søgeresultat

Thomas, thomas dog - hvis du vil se engelske resultater var det så ikke smart at bruge engelske indstillinger? :)

Jeg kan konstatere, at det ER sandt at Florida er der hvor pensionisterne hviler ud hehe

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg følger jo blot dit link, Mikkel - og det gav altså de resultater.

Opdateret: Heller ikke på google.com herfra eller via dansk server kan jeg genskabe det. Sorry - men så er det jo svært for mig at se, hvad du mener.

Ja - det er fedt her i Florida. Og skønt at kunne komme og bo her, når det er det, man gerne vil Wink Og heldigvis har jeg mulighed for at hvile lidt ud her ind imellem.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Vibeke

Det var bare noget der fulgte med , da jeg købte templaten. Jeg så først nu at det var en Scannet Webshop du har, og det har jeg altså ikke forstand på. Men en blog er super simpel, så mon ikke du bare kan gøre ligesom jeg har gjort ? Du kan også lave en wordpress blog helt for sig selv, som ikke er integreret på din hovedside, og så linke tilbage imellem de 2 sider. Om ikke andet kan du lige smide en mail til din host, vise dem min side og spørge om du kan få det på den måde jeg har det ( hvis du vil det ).

Hvis du så derefter har brug for hjælp til resten, så bare spørg herinde.

Men nej bloggen koster ikke ekstra. Det er jo bare nogle ekstra sider, du selv skriver. Du kan få masser af blogtemplates gratis, men for en billig penge kan du købe nogle flotte nogen, som du selv kan arbejde lidt med.

Jeg kan godt lide dem her ( de er også søgemaskinevenlige)

Ithemes

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jeg følger jo blot dit link, Mikkel - og det gav altså de resultater.

Thomas, uanset linket skal du indstillet interface sproget. Hos mig er Google opsat til at køre med engelsk interface og således er det også det jeg får når jeg følger linket. Når du skal se efter engelske sites (som de to eksempler) så er det smart at sætte interface til engelsk -. og ikke dansk, som du har gjort, Thomas :)

Du siger bare til, hvis der er andre ting om Google jeg skal forklare Geeked

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel, Mikkel dog! Nu har jeg fundet de sites, du omtaler, og forklaringen er jo helt ligetil:

Title tag på din blog: <title>5 Reasons Performance Based SEO (CPA SEO) May Not Be Right for You! | Mikkel deMib Svendsen</title>

Title tag på Spinn: <title>5 Reasons Performance Based SEO (CPA SEO) May Not Be Right for You!</title>

Title på Spinn er præcist 67 tegn inkl. memmelmrum

Title på din blog er 91 tegn inkl. mellemrum

Når en title er "for lang, klipper Google den der, hvor Google finder det passende. Og det er såmænd forklaringen.

Så jeg beholder mine briller - og går ud og nyder solen lidt.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Du siger bare til, hvis der er andre ting om Google jeg skal forklare Geeked

 

Det synes ikke nødvendigt - qva min seneste posting. Skal vi ikke lade den stå der?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, jeg forstår ikke hvorfor du krampagtigt vil holde fast i et "godt råd" der faktisk er dårligt. 67 tegn maks er et dårligt råd - hvis du følger mit om 64 tegn er du sikker nu, som du også var i 97, og som du sikkert også er i 2020. Jeg forstår altså slet ikke pointen i din stædighed ...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, jeg forstår ikke hvorfor du krampagtigt vil holde fast i et "godt råd" der faktisk er dårligt. 67 tegn maks er et dårligt råd - hvis du følger mit om 64 tegn er du sikker nu, som du også var i 97, og som du sikkert også er i 2020. Jeg forstår altså slet ikke pointen i din stædighed ...

 

Jamen - fordi Google viser 67 tegn Men hvis titlen er længere end 67 tegn, klippes den - og oftest FØR de 67 tegn er brugt. Som jeg skrev: Jeg har aldrig set en sidetitel på 67 tegn eller mindre (inkl. mellemrum), der ikke blev vist i sin fulde længde.

Det gav du så et eksempel på - men det var jo forkert, som du sikkert selv kan se. Din ene titel var på over 90 tegn.

Jeg vil til enhver tid ændre min holdning - hvis bare du vil vise mig eksempler på SERPS, hvor en sidetitel på præcist 67 tegn eller mindre er blevet "skåret" af Google. Jeg er en stædig rad - men jeg er ikke dumstædig, og jeg har slet intet problem med at bøje mig for fakta. Jeg vil bare gerne lige se et eksempel på de fakta i Google. Vis mig det - og jeg vil både virtuelt bøje mig i støvet samt ændre min anbefaling af længden på sidetitler.

Når det er sagt: Om det er 67 eller 64 gør nok ikke den store forskel for dem, der skal "forfatte" sidetitlerne. Og da jeg til dato ikke har set én neste title på 67 tegn eller under klippet i Google, råder jeg til maksimalt 67 tegn. Men som nævnt: Jeg laver det om, hvis det viser sig, de eksempler findes.

Derfor er jeg stædig.

P.S.: Jeg er offline nogle timer fra nu.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 6 (51 indlæg)