Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er søgeoptimeringen god nok?????

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, er i fuld gang med at ændre overskrifterne, hvor lang vil du anbefale disse tekster er.....????

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

67 tegn som Thomas skriver lige ovenfor - Han kalder dem bare for titel ;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Beck Christensen:

67 tegn som Thomas skriver lige ovenfor - Han kalder dem bare for titel ;)

 

Ja - det er jo det, de hedder ;-) Eller "title" om du vil.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Max. 67 tegn i sidetitlen.

Hvis du vil være sikker på din TITLE altid vises i fuld længde skal den holdes under 64 tegn. Det ved du også godt, Thomas :)

I øvrigt er både 64 og 67 tegn som regel ALT for langt til en god og fangende TITLE

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas Rosenstand:
Max. 67 tegn i sidetitlen.

Hvis du vil være sikker på din TITLE altid vises i fuld længde skal den holdes under 64 tegn. Det ved du også godt, Thomas :)

I øvrigt er både 64 og 67 tegn som regel ALT for langt til en god og fangende TITLE

Tja - jeg skrev nu også max. Men faktisk har jeg endnu tilgode ( i Google altså) at lave en title selv, der ikke vises med alle 67 tegn. Men jeg ved godt, det forekommer.

Om længden på en fangende sidetitel? Det afhænger nok lidt af budskabet - sådan fra gang til gang.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Men faktisk har jeg endnu tilgode ( i Google altså) at lave en title selv, der ikke vises med alle 67 tegn.

Så er du altså ved at være mere gammel og blind end jeg havde dig mistænkt for :)

Du kan oven i købet finde eksempler indenfor det samme søgeresultat. Et hurtigt eksempel er på denne: http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4SKPB_enDK235DK235&q=seo+cpa

Min engelske blog ligger nummer 2 med titlen:
"5 Reasons Performance Based SEO (CPA SEO) May Not Be Right for You" (66 tegn)

Lidt længere nede på siden ser du Spinn versionen med denne titel:
"5 Reasons Performance Based SEO (CPA SEO) May Not Be Right for You!" (67 tegn)

Skal jeg virkelig også finde eksempler med 65 og 64 tegn frem? Nahh, jeg tror nu godt du har set det :)

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mikkel

Jeg tror altså, det ikke kun er dit høreapparat men også dine briller, der skal tjekkes: Jeg skrev: Men faktisk har jeg endnu tilgode ( i Google altså) at lave en title selv, der ikke vises med alle 67 tegn. Men jeg ved, det forekommer.

Big Smile

Oversat betyder det: Jeg ved godt, at det forekommer, men jeg har ikke selv (på egne sites eller kunders) set det. Og jeg har ikek selv skrevet en title, der ikke blev vist med de 67 tegn, jeg selv havde skrevet.

Jeg kan forresten ikke genskabe de søgeresultater, du henviser til - hverken her i Florida eller via en dansk server.

Her er et link til, hvad jeg ser - både far dans og amerikansk IP: Søgeresultat

Jeg laver mine egne titles med maksimalt (og det betyder ikke at jeg skal bruge dem alle) 67 tegn. Men skal man være 100 % sikker i alle sammenhænge, er det nok en god ide - også konverteringsmæssigt - at holde sig lidt under. Så er alle vist glade.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Thomas, når du nu HAR set eksempler, hvorfor så ikke bare acceptere mine anbefalinger om maks 64 tegn?

Det er den grænse jeg har brugt siden 97 og det kan jeg garantere for ALTID holder. De 67 tegn holder kun nogle gange. Sorry, men jeg går altså ind for stabile strategier der virker hver gang og derfor er maks 64 tegn det bedste råd at give :)

Du anbefaler jo heller ikke at folk skal skide på DC selvom der er masser af eksempler på at det går godt, vel?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@Vibeke

Ja, det er muligt. Se min side her, hvor det fungerer fint

Aktiv 3

Ps:

Bloggen er i menubaren under " Blog 3 "

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)