Det er ikke virksomhederne som bestemmer behovet for det der efterspørgers - det er kunden! Hvis kunden vælger at gå efter den virksomhed som støtter humanitær opgaver, så har du som virksomhedsejer et valg - at indfri behovet eller ej. Amino er ikke anderledes på dette område overhovedet. Der er et klart bevis for at de også har valgt at dække en efterspørgelse. Hvis de ikke gjort det, så havde de ikke fået alle de nye medlemmer. Og tror mig, at strategien er indtægt og det er ikke ukendt at ca. 20% af de nye medlemmer betaler næste år. En indtægt der skyldes dette initiaitiv. Så hvem er usmaglig - kunden eller virksomheden ? Jeg mener personligt, at der er intet galt overhovedet, det er bare sådan det er og sådan har det været i mange år. Der var en virksomhed som hed "engodsag.dk" som mange danskere bakkede op om. |
Er 100% sikekr på at MT ikke tænke foretning da han lavede denne "indsamling"
men synets absolut det er værd at fremhæve dem der har doneret ting til indsamlingen
for ligesom at prøve at logge flere med.
jeg gjorde det jeg sende den videre i mit netværk, og på dem måde at stytte extra op om det.
vores produkt er desværer ikke gnet til at kunne donere vær på den måde. ellers havde jeg med glæde gordt det også !
Men jeg vil give dem ret der raser over "platte" tilbud. men vil så vende den om og sige lidt indsats er vel bedere end ingen indsats... eller ?
(hvis det får noget til at rase og gå ind og støtte direkte har det vel også tjænt et formål) :)