Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haiti katastrofen og firmaer der prøver at tjene penge på den

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry

Der er sket en forfærdelig katastrofe på Haiti, men giver det virkelig en masse virksomheder lov til, at prøve at score salg på det? Og metoderne, er det virkelig noget så mange firmaer vil lægge navn til?

10 mails i aften på sølle 10 min,  om alt lige fra at man ved at købe varer for f.eks 2000 kr ville donere 100 kr til Haiti til at man ville give 2-5% af omsætningen til Haiti... Jojo tanken er fin, men det hele foregår på princippet:"Du køber og vi tjener penge, og så giver vi lidt".
Hvor er det usselt, at så mange firmaer spiller på sådan en tragedie. Ik et eneste af firmaerne vil donere penge uden at der kommer salg retur med fortjeneste! Hva er intentionen så? At hvis de tjener penge, og skaber opmærksomhed og evt goodwill til dem selv, så vil de bidrage med en tiny winy lille bitte smule?

At Martin & Crew her på Amino derimod donere alt, er fandme god stil... Der tjenes intet på katastrofen tværtimod!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
om alt lige fra at man ved at købe varer for f.eks 2000 kr ville donere 100 kr til Haiti til at man ville give 2-5% af omsætningen til Haiti...

Præcis, for hvem i alverden gider bruge 2.000 på ubrugelige varer for at donere 100. Det er helt ude i hampen Cool

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Præcis, for hvem i alverden gider bruge 2.000 på ubrugelige varer for at donere 100. Det er helt ude i hampen Cool

Det er ik ude i hampen, det er direkte usmageligt!!!

Der var en mail med kontorartikler til en pris af 899,- kr, og heraf går 10% til Haiti... Ja tak og de sidste 700-750 kr (der er en minimal kostpris) går lige ned i lommen på firmaet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Lagersalg123 - JEN:

Præcis, for hvem i alverden gider bruge 2.000 på ubrugelige varer for at donere 100. Det er helt ude i hampen Cool

 

Det er ik ude i hampen, det er direkte usmageligt!!!

Der var en mail med kontorartikler til en pris af 899,- kr, og heraf går 10% til Haiti... Ja tak og de sidste 700-750 kr (der er en minimal kostpris) går lige ned i lommen på firmaet...

Det jeg henviser til var et indlæg her på Amino.

Tegnede selv AminoPlus alene af den grund at pengene gik ubeskåret. Og samtidig er det da sjovt at se hvem der er stjerne-trigger-freak hehe Smile

Og det var ikke en hentydning til dig, da din bedømmelse var helt ok..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Det jeg henviser til var et indlæg her på Amino.

Findes sådan noget os herinde Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry Skype-Angry

Lagersalg123 - JEN:

Tegnede selv AminoPlus alene af den grund at pengene gik ubeskåret. Og samtidig er det da sjovt at se hvem der er stjerne-trigger-freak hehe Smile

Forlængede selv for at støtte... Så fik de bare to gange bidrag herfra, men de mangler nok pengene mere end vi gør pt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give dig ret!

På langt sigt så ender Thorborg dog nok med at tjene penge på katastrofen i Haiti alligevel. Der er jo godt 100 nye plusser der skal fornyes om et års tid Wink

Dermed overhovedet ikke sagt at der har været en bagtanke ved denne donation!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er lidt dobbelt, fordi omvendt er det jo også bedre de støtter Haiti, fremfor at de ikke gør. Men skal gøres med måde, og den måde Thorborg har gjort det på er den helt rigtige.

Det med kontorartiklerne er helt ude i hampen, det er 89 kroner som ryger videre, og når der er røget noget til administrationen osv. Så er det et meget lille beløb tilbage..

Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Provokeret af visse aminoers snæversyn, har min viv og jeg posted følgende på alle tilgængelige web-sites, nyhedsbreve etc. -Håber at det maner til eftertanke, og at I får tegnebogen frem, venner!:

Vi støtter Haiti - Hvad gør du?!

Efter at have fulgt Haiti's voldsomme problemer i den seneste uge, har vi (Villa Vanilla & The IPR Company) besluttet at støtte Red Barnet med 10% af omsætningen i uge 3.

 

Beklageligvis kører der en debat om sådanne initiativer på forskellige internet-fora, hvor aktive virksomheds-bidragydere bliver hængt ud som profitmagere - og det der er værre....

Man må selv afgøre om man synes at det er i orden at blande forretning og nødhjælp - Men vi ser det således, at Haitis indbyggere ganske givet har behov og er taknemmelige for alle bidrag, store som små. Hvis alle vestlige virksomheder donerede 10% af omsætningen i en uge, kunne vi hurtigt hjælpe Haiti på fode igen

- Så vi har god samvittighed omkring initiativet, og vil hermed opfordre alle andre virksomheder til at støtte med hvad de kan!

 

DU kan i hvert fald handle med god samvittighed hos Villa Vanilla, uanset om du vil støtte formålet eller ej. Vores bidrag til Haiti kan du jo altid selv supplere, hvis du har lyst. Alle bidrag hjælper!

 

Skæbnen vil, at vi netop i fredags - efter et halvt års indædt kamp - har fået vores web-shop til at fungere med en sikker bankforbindelse. Du kan derfor også støtte hjemmefra din egen dagligstue - eller blot købe dig noget lækkert i ro og mag.

 

- Tænk bare; Måske er det netop i denne uge, at din virksomhed burde overveje at indkøbe 2010-julegaver til medarbejderne - eller at du spontant får lyst til at give en ekstra gave til nogen, der trænger til at blive husket...?!

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)