Der er sket en forfærdelig katastrofe på Haiti, men giver det virkelig en masse virksomheder lov til, at prøve at score salg på det? Og metoderne, er det virkelig noget så mange firmaer vil lægge navn til? 10 mails i aften på sølle 10 min, om alt lige fra at man ved at købe varer for f.eks 2000 kr ville donere 100 kr til Haiti til at man ville give 2-5% af omsætningen til Haiti... Jojo tanken er fin, men det hele foregår på princippet:"Du køber og vi tjener penge, og så giver vi lidt". At Martin & Crew her på Amino derimod donere alt, er fandme god stil... Der tjenes intet på katastrofen tværtimod! |
Fashion-Seller:om alt lige fra at man ved at købe varer for f.eks 2000 kr ville donere 100 kr til Haiti til at man ville give 2-5% af omsætningen til Haiti...
Præcis, for hvem i alverden gider bruge 2.000 på ubrugelige varer for at donere 100. Det er helt ude i hampen