Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et domænenavn der fænger?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have en ny webshop, hvor jeg sælger min kunst, kunstkurser og en bog.

Siden skal være på både dansk og engelsk.

Jeg overvejer at bruge mit nuværende domæne www.pia-hede.dk , men har hørt, at det er bedre at bruge et com domæne, når siden er på engelsk. En har foreslået mig to domæne navne et på dansk og et på engelsk, som viser hen til samme shop.

Vil det være smartere med et domænenavn, hvor ordet kunst eller det engelske art indgår. Eller vil det være bedst med det samme domænenavn for både den danske og den engelske udgave af websiden?

Jeg føler mig temlig forviret i øjeblikket og vil være taknemmelig for et godt råd.

Mvh

Piaemilia

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kender folk dig fra ? Brug det det domæne synes

Der er en lille forskelle ved brug com domæner , med vil du markedsfører mest i DK eller USA og engelske sproget lande ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første år bliver det mest i Danmark siden i den store verden med hjælp fra min webmaster, der har forstand på disse ting.

Pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Piaemilia:

Jeg skal have en ny webshop, hvor jeg sælger min kunst, kunstkurser og en bog.

Siden skal være på både dansk og engelsk.

Jeg overvejer at bruge mit nuværende domæne www.pia-hede.dk , men har hørt, at det er bedre at bruge et com domæne, når siden er på engelsk. En har foreslået mig to domæne navne et på dansk og et på engelsk, som viser hen til samme shop.

Vil det være smartere med et domænenavn, hvor ordet kunst eller det engelske art indgår. Eller vil det være bedst med det samme domænenavn for både den danske og den engelske udgave af websiden?

Jeg føler mig temlig forviret i øjeblikket og vil være taknemmelig for et godt råd.

Mvh

Piaemilia

Hej

Hvis det er din intention at være international, så vil jeg anbefale at gøre det fra start, og signalere dette med .com og det engelske "art" i domænenavnet.

Fordelen ved .com er, at du også her i DK viser, at du favner bredt og også opererer på den store scene. Big Smile Skulle du senere vælge anderledes, er der intet tabt ved dette.

Flere domæner som peger på samme webshop, synes jeg er en dårlig idé, idet der skal satses 100 % på førstevalget.

Med venlig hilsen

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak grønne V for et førsteklasses svar.

Når man nu ikke har nogen at støtte sig til irl er det rart, at kunne finde nogen af den rette støbning her på Amino.

Jeg er simpelt hen bare så glad, før syntes jeg næsten ikke, at jeg kunne komme videre.

Big Smile

Piaemilia

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)