Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. moms

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Reg. Revisor TSP:

Hej Lagersalg123

Det står dig da fuldstændigt frit for, hvorvidt du vil svare på et spørgsmål Big Smile

Tak GrossMeister - det var venligt af dig Big Smile

Der er dog ingen grund til at komme med alle andre input omkring ens evner eller dybere baggrund. Vi er trods alt forskellige, og så længe, der er nogen, der ønsker at svare, skal de stille deres spørgsmål.

Det er så din mening, man kan jo håbe på at det ansporer ham til at læse lidt mere om det på nettet, så han får en generel forståelse af hvad han har med at gøre. Jeg kan ikke se nogen forskel i at kommentere hans manglende viden omkring meromsætning eller om jeg kommenterer en hjemmesides funktionalitet, men samtidig skriver at layout sucks.

Amino har derfor den udemærkede funktion, at man kan give stjerner og dermed minuskarma hvis man ikke er enig i et svar eller skrivemåde, så glæder mig til at blive plus medlem og se hvem der giver minus karma uden at skrive det eller stå ved det hehe

Med venlig hilsen

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
  så glæder mig til at blive plus medlem og se hvem der giver minus karma uden at skrive det eller stå ved det hehe

Jamen, det kan jeg da kun bakke op. Yes

Hellere i dag end i morgen. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Amino har derfor den udemærkede funktion, at man kan give stjerner og dermed minuskarma hvis man ikke er enig i et svar eller skrivemåde, så glæder mig til at blive plus medlem og se hvem der giver minus karma uden at skrive det eller stå ved det hehe

Du har fået minus herfra, og ingen svar før nu af en grund. Gider ganske enkelt ik deltage i en diskusion, som er et niveau under børnehaveklasse niveau...

Og hvorfor så minus?

Svar er ret enkelt. Du svare hverken på spørgsmålet, hjælper trådstarter eller bidrager med noget brugbart. Du opsætter nogle teorier, som slet ik matcher med trådstarters tekst, og der ud over antyder du, at trådstarter snyder statskassen ved det han gør... Dit svar er bare ik værdigt til en person, som er kommet i tvivl, og det er langt fra dit normale niveau...

Og der kommer meget sjældent 1 stjerne herfra, men blev virkelig forarget over dit svar...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du har fået minus herfra, og ingen svar før nu af en grund. Gider ganske enkelt ik deltage i en diskusion, som er et niveau under børnehaveklasse niveau...

Børnehaveklasseniveau? Det er ikke mig der ikke har styr på de mest basale ting i forhold til lovgivningen. At mit svar ikke falder i din smag, det er helt fint.

Dit svar er bare ik værdigt til en person, som er kommet i tvivl, og det er langt fra dit normale niveau...

Det har du så ret i.

Og der kommer meget sjældent 1 stjerne herfra, men blev virkelig forarget over dit svar...

Og det har jeg da kun respekt for, da stjerner vel gives ud fra det kriterie du har givet denSmile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Børnehaveklasseniveau? Det er ikke mig der ikke har styr på de mest basale ting i forhold til lovgivningen. At mit svar ikke falder i din smag, det er helt fint.

Nej men det er vel også derfor, at trådstarter starter tråden... At i så er flere der trækker den totalt of topic, og langt ned i niveau er bare trist... Her menes ik kun dig til orientering!

Lagersalg123 - JEN:

Dit svar er bare ik værdigt til en person, som er kommet i tvivl, og det er langt fra dit normale niveau...

Det har du så ret i.

Og der kommer meget sjældent 1 stjerne herfra, men blev virkelig forarget over dit svar...

Og det har jeg da kun respekt for, da stjerner vel gives ud fra det kriterie du har givet denSmile

Ja beklager, men nogle gange skal man lave en fejl, før man retter sig senere hen... Du plejer at have nogle rigtig gode indlæg, og dette kan vel betegnes, som en Søndags upser ;D

Men synes du skal læse selve tråds spørgsmålet igen, og dernæst dit svar, så kan du med lidt friske øjne nemt se fejlen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Reg. Revisor TSP:

Hej Lagersalg123

Det står dig da fuldstændigt frit for, hvorvidt du vil svare på et spørgsmål Big Smile

 

Tak GrossMeister - det var venligt af dig Big Smile

 

Der er dog ingen grund til at komme med alle andre input omkring ens evner eller dybere baggrund. Vi er trods alt forskellige, og så længe, der er nogen, der ønsker at svare, skal de stille deres spørgsmål.

Det er så din mening, man kan jo håbe på at det ansporer ham til at læse lidt mere om det på nettet, så han får en generel forståelse af hvad han har med at gøre. Jeg kan ikke se nogen forskel i at kommentere hans manglende viden omkring meromsætning eller om jeg kommenterer en hjemmesides funktionalitet, men samtidig skriver at layout sucks.

Amino har derfor den udemærkede funktion, at man kan give stjerner og dermed minuskarma hvis man ikke er enig i et svar eller skrivemåde, så glæder mig til at blive plus medlem og se hvem der giver minus karma uden at skrive det eller stå ved det hehe

Med venlig hilsen

 

Nemlig, og som du sikkert har bemærket, er jeg helt åben om mine meninger Surprise

Med venlig hilsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
Hellere i dag end i morgen. Smile

Ville jeg gerne, men kan se at jeg ikke kan bruge min .com adresse i min profil, så det er jo sørgeligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

HØRT HØRT !!!!

Lagersalg123 - JEN:
Og jeg mener der er alt alt alt for mange der stiller de spørgsmål omkring moms og det betyder at alt alt alt for mange ikke har den mindste anelse om hvad de foretager sig.

Efterhånden er Amino ved at udvikle sig til en stor børnehave af folk der ikke gider at bruge den fornødne tid på at sætte ind i tingene før de spørger om alt muligt tåbeligt, som iøvrigt er blevet besvaret 1000 gange før ej heller gider de at konsultere f.eks SKATs vejledninger.

Start f.eks her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1823794&vId=0

Mvh

Ravn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Amino er også for helt nye iværksættere, som ikke har den samme erfaring i at indhente de relevante oplysninger, som du måske har.
Det er et fint råd, at de også kan

Ravn:
konsultere f.eks SKATs vejledninger.

Start f.eks her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1823794&vId=0 

Det ligger vel nogenlunde i tråd med mit tidligere indlæg:

John Nielsen, Nielco IT :
Hvis man ikke ved, hvordan man skal udføre en bestemt opgave, kan man med fordel søge efter viden i nogle af de mange tråde i Amino - og finder man mod forventning ikke et brugbart svar, så spørg! Wink 

Vi har måske bare lidt forskellige måder at formulere det.
Sådan er vi jo så forskellige, men det er der også plads til. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Lagersalg123 - JEN

Hvordan er det du skriver til folk der ber om hjælp. hvorfor bliver du ikke væk hvis du er for selvfed til at være blandt os almindelige dødelige.

Prøv at skrive mindre nedsættende det koster ikke noget

 

Henning Larsen

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)