Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indexering , og amino

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Egebjerg:

Hej Mikkel

Overvejede faktisk at skrive at er ok hurtigt med 20 min, med mindre man er deMib og får det indekseret efter 13 sek.

Jeg kan kraftigt anbefale Mikkels bog SEO 2.0, jeg øgede mit besøgstal med 3-400 % efter at have læst de første 700 sider (50% af bogen).
Bemærk at jeg kun hurtigt lavede de rettelser jeg hurtigt kunne se mig ud af, og ikke behøvede hjælp til.

Bogen fås både som e-bog og som trykt verison. Jeg syntes den er god, og har også købt den trygte, så er den hurtig at bruge som opslagsværk.

Tak for en god og let forstålig bog.

Rettet! Er der forskel mellem E-bogen og den trykte version. Her er en vudering af SEO bøger fra Jacob http://www.jacob-leander.dk/blogs/1/danske-seo-boeger/ 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Rettet! Er der forskel mellem E-bogen og den trykte version.

Nej, indholdet er det samme (bortset fra stikordsregistret, der er udeladt i den trykte bog), men da opsætningen er lidt forskellig i de to versioner er sideantallet det også. Generelt kræver det lidt større skrifttyper og white space at læse tekster på en skærm end på tryk.

At en enkelt person så mener, at jeg skulle have droppet en stor del af indholdet og formindsket illustrationerne må jo være op til ham. Det synes jeg ikke ville være godt for læsevenligheden og det ville have endt med en anden bog end den jeg ville lave.

Mit mål med bogen har været at komme hele vejen omkring, ordentligt i dybden med emnet og så krydre det hele med nogle sjove og interessante anekdoter fra branchen. Og det synes jeg er lykkedes meget godt - hvilket da også er det jeg hører fra stort set alle dem der har købt bogen og læst den. Det afgørende for mig har været at skrive en bog, som faktisk giver folk gode resultater, hvis de følger de gode råd i den. Og det gør de.

Jeg savnede selv en mere komplet SEO bog, der ikke bare fortæller om de mere overfladiske ting, men som også går i dybden med de mere tekniske detaljer, risikoevaluering, reputation management, black hat SEO osv. Det fadtes ikke på markedet. Det gør det nu i form af SEO 2.0

Jeg synes i øvrigt altid det er lidt sjovt med "anmeldere", der anmelder et "værk" ud fra hvad de selv gerne ville have - frem for hvad det er forfatteren har ønsket at lave. Det er næsten ligeså sjovt, som dem der har en mening om bøger de ikke har læst :)

Heldigvis kan folk jo selv tjekke om de kan lide stilen og indholdet eller ej. Både min, og mange andre gode e-bøger, kan man downloade en gratis smagsprøve på.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)