Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske systuer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen, der kan anbefale en systue, hvor priserne er til at komme i nærheden af? F.eks. Polen eller lignende?

 

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mener du en fabrik der syer dine kollektioner, eller tænker du mere på nogen der laver ændringer?

Jeg har måske nogle kontakter i Bulgarien som kan hjælpe dig videre, men for ikke at spilde deres eller din tid ville det være godt med lidt mere info Smile

Mvh

Markus

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Tak for hurtigt svar!

Jeg er helt ny indenfor iværksætter området, så det her er meget indledende.  Det jeg har i tankerne er en systue, der kan sy mine kollektioner. Da jeg er i initieringsfasen vil mængderne være relativ små. Jeg er interesseret i at vide, hvad prisniveau jeg kan forvente og få kontaktoplysninger til potentielle systuer. Jeg ville gætte på, at Bulgarien er noget dyrere end f.eks Polen.

MVH. Wilma

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk ikke.. Bulgarien er det land i EU sammen med Romänien der er billigst på mandetimer.

Der er rigtig mange der får deres kollektioner syet i Bulgarien, min kontakt syer feks. for Tom Taylor men tager også mindre kollektioner ind.

Mvh

Markus

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en hjemmesideadresse eller lignende?

MVH. Wilma

Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg stikker lige hovedet ind i debatten. Jeg selv har en kollektion med børnetøj på tegnebrættet og søger også en leverandør. Hvad jeg ønsker er at finde en leverandør i danmark eller med kontakt til dk som kan videreformidle min designs til systuen. Således at al distrubition går gennem dette mellemled. Er der nogen som kan hjælpe med en sådan kontakt? Eller fortælle hvordan man søger leverandører/mellemled. Ellers lyder kontakten til den bulgariske systue også meget interessant for mit vedkommende..

Hilsen Ditte

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Undskyld forsinkelsen.

Den kontakt jeg tænkte på er mere til større kollektioner og større antaller, men hvis du skal have hjælp med at finde nogen der kan hjælpe dig med at finde kontakter til mindre kollektioner kan du med fordel bruge Britta fra www.mathiebrandt.dk . Hun formidler kontakterne til Bulgarien. Min relation til hende er at hun har været hosting kunde hos os i 6-7 år.

Hilsen
Markus

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Markus, mange tak for forslaget! Dejligt med input!

Ditte, held og lykke med børnetøjskollektionen!

 

 

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun skal have syet en kollektion op (1 gangs prøver), kan det ikke altid svare sig, at søge til udlandet. Udlandet er mere hensigtsmæssigt til produktion.

Der er så meget der kan gå galt, hvis ikke du selv er der, misforståelser, sprogbariere osv og også selv om du er der. Ofte kan det bedere svare sig at finde en dansk syerske og få et samarbejde op at køre der, når det drejer sig om en kollektions tilblivelse.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, mange tak for jeres svar. Det er en produktion jeg vil igangsætte. Dog vil jeg gerne producerer det mindste antal som muligt - har hørt at visse steder er antallet på omkring 300 dele. Det er jo lidt et sats fra min side og vil derfor gerne finde en leverandør der arbejder for systuen som kan videregive mine designs og ideer - samme person tager sig af papirarbejdet og kommunikationen-også hvis produktionen skulle gå galt. Det er sådan jeg havde forstillet mig det(og har hørt at mange produktioner virker) men er kommet itvivl om dette hedder sig en "leverandør" eller hvilken betegnelse jeg skal give dette "led".  Hilsen Ditte

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)