Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvad er det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere.

Mit loft på min virksomheds kontor har over vinteren opfører sig underligt... Udlejer bliver ved med at "slå" mine bekymringer til jorden, men jeg ved ikke om jeg skal tage så let på det. Jeg har prøvet at fjerne det med klorin, men efter 4-5 dage "blusser" det op igen.

Sådan ser det ud:

Jeg ved ikke om det er rådent, eller om det er svamp? Jeg er ikke tømrer, men kunne godt bruge noget vejledning, og håber på hjælp herinde, inden jeg betaler en tømrer for at rykke ud. Kan nogen hjælpe, og spare mig for 400-500 kr.? Ligner det svamp eller hvad er det og skal jeg presse udlejer til at gøre noget?

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fugt, som er ved at danne svamp, du skal skynde dig at gøre noget ved det

Fra Odense
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - okay. Og hvad er konsekvenserne, hvis der ikke gøres noget? Det har opført sig sådan en måned eller mere...

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dårligt inde klima og jo længere tid det sidder jo svære bliver det af få væk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner skimmelsvamp og du gør det rigtige, som er at fjerne det med klorin, så bliver den slået ihjel, at den kommer igen skyldes at der er et problem.

Du skriver at problemet er kommet hen over vinteren, noget kunne tyde på et kuldebroproblem, da det ikke ser ud til at der er egentlig fugtindtrængen (som kunne have tydet på en utæthed fra oven af).