Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet-shop ejer søges :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Scannet-shop og har i de sidste par dage oplevet noget lidt bizart, med produkter jeg ikke kan se. Produkterne dukker pænt op i IE på PC, men udebliver på Safari og Firefox på min Mac. 

Jeg kan have nogle af mine egne javascripts under mistanke, men når jeg kigger i HTML'en outputter den slet ikke de pågældende produkter, så jeg er lettere forvirret. 

Det jeg søger er helt basic - en der har en Scannet shop, som kan give mig et link til en (gerne lille) gruppe / kategori og fortælle mig, hvor mange produkter der bør være i den gruppe / kategori.

På den måde kan jeg endelig få afgjort om det er mig der har fucket noget op i min shop, eller Scannet der har fucket noget op i alles shops, med de pågældende browsers. 

 

Tak :-)

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nærmere eftertanke (jeg er jo ikke så hurtig) behøver det jo ikke være DIN scannet-shop. Jeg mangler bare en eller anden, der sidder på en PC, der kan glo på en Scannet-shop og fortælle mig, hvor mange produkter der er ;-)

Kom nu, du kan klare det ;)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Kom nu, du kan klare det ;)

Selvfølgelig kan jeg det Skype-Wink

Hvad skal jeg se efter.?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Jeg har en scannet shop og i denne gruppe/kategori er der 5 produkter . .

Håber det kan hjælpe . . Smile

Du kan evt. sende link til mig, så kan jeg teste det i safari på min mac

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Selvfølgelig kan jeg det Skype-Wink

Hvad skal jeg se efter.?

 

Efter jeg regnede ud, at enhver non-scannet-shop-ejer kunne kigge, fik jeg en til det, via IM. 
Det viste sig - ikke overraskende, i øvrigt - at det er mig der har fucket noget op i min shop :'(

Macbrugere får kun lov til at se (og købe) 3 produkter mindre i hver kategori. Feck

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunstkompagniet:

Hej Lone

Jeg har en scannet shop og i denne gruppe/kategori er der 5 produkter . .

Håber det kan hjælpe . . Smile

Du kan evt. sende link til mig, så kan jeg teste det i safari på min mac

Jeg ser også 5 dér - i min egen shop ser jeg 3 mindre end der reelt er ;)
Jeg har netop ladet mig fortælle at det KUN er IE der spytter dem "korrekt" ud. Firefox og Chrome på PC æder dem også.

Om ikke andet er jeg dog ret sikker på, hvad der er sket... så må jeg jo bare fixe det.

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Macbrugere får kun lov til at se (og købe) 3 produkter mindre i hver kategori. Feck

Så i denne kategori med flotte tasker, hvor jeg på min Windows computer kan se 69 farvestrålende varer i oversigten på side et - kan Mac brugere se 3 færre? Smile

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg ser også 5 dér - i min egen shop ser jeg 3 mindre end der reelt er ;)
Jeg har netop ladet mig fortælle at det KUN er IE der spytter dem "korrekt" ud. Firefox og Chrome på PC æder dem også.

Jeg har lige tjekket http://lisen.dk/group.asp?group=10 med IE8 og Chrome 4.
Den viser 69 stk  på side 1 og 4 stk på side 2 i begge browsere.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Lone S. Hansen:

Macbrugere får kun lov til at se (og købe) 3 produkter mindre i hver kategori. Feck

Så i denne kategori med flotte tasker, hvor jeg på min Windows computer kan se 69 farvestrålende varer i oversigten på side et - kan Mac brugere se 3 færre? Smile

 

Jeg ser også 69 tasker på side 1 (på mac)  . .

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Lone S. Hansen:

Macbrugere får kun lov til at se (og købe) 3 produkter mindre i hver kategori. Feck

Så i denne kategori med flotte tasker, hvor jeg på min Windows computer kan se 69 farvestrålende varer i oversigten på side et - kan Mac brugere se 3 færre? Smile

 

 

Med mindre jeg lige talte forkert (kunne du for helvede ikke have valgt én med færre produkter i?) ;-) Så ser jeg også 69 dér. 

Til gengæld ser jeg kun 4 her, hvor der burde være 7: 
http://lisen.dk/group.asp?group=383

og 9 her, hvor der burde være 12
http://lisen.dk/group.asp?group=683

 

osv.

 

(Man, jeg fyrer den af sådan en lørdag aften) :/ 

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)