Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til webshop med babytøj

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg selv sysler med at lave webshops for folk, slog det mig at hvis man påstår man kan lave noget for andre, hvorfor så ikke have en webshop selv, om ikke og andet som endnu en reference, så det gjorde jeg.

Så langt så godt. Det blev en med babytøj www.smartepoder.dk og er ikke en uge gammel endnu, men hvis nogen har gode råd til hvordan den kommer godt afsted så takker jeg mange gange, altså konstruktiv kritik er meget velkommen.

Det er intentionen at alle billeder bliver fritskrabet og der er flere varer på vej men ellers fyr løs.

på forhånd tak

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:
Så langt så godt. Det blev en med babytøj www.smartepoder.dk og er ikke en uge gammel endnu, men hvis nogen har gode råd til hvordan den kommer godt afsted så takker jeg mange gange, altså konstruktiv kritik er meget velkommen.

Du får lige mine tanker omkring sitet. 

1. Jeg undrer mig over du har valgt en branche som børnetøj/babytøj, det er en af de hårdeste markeder på webshop fronten da der er rigtig mange om budet. Men er det det man brænder for så skal man naturligvis heller ikke give op på forhånd. 

2. Jeg synes designet er kedeligt, jeg bliver ikke i babystemning når jeg sidder og kigger på hjemmesiden. Stemningsbilledet du har på forsiden er meget dårlig fritlagt. Jeg ville hellere have nogle stemningsbilleder med noget liv i baggrunden. Evt få samlet et par små børn, klæd dem i jeres tøj og lad dem lege hvorefter i tager nogle gode billeder. Det skal være sådan at man kan se sit eget barn i tøjet. 

3. Kategorierne er meget svære at finde. Der er mere fokus på andet gejl såsom loginboks, produkter på vej. Langt mere fokus på selve kategorierne og så skær alt unødvendigt væk. 

4. Når jeg står på en vare så synes jeg der er mange skrifttyper blandet sammen, der er noget comic sans i overskriften og noget verdana/tahoma i menuen. Synes ikke det helt matcher. 

5. Læg i kurven boksen passer ikke ind i designet, og ser ud til at være en standard joomlating. 

6. Du skriver man kan spare 33% ved at blive bruger, men man kan ikke handle uden at være bruger? hvad er ideen med det? 

Det var lidt blandet, håber du kunne bruge feedbacken.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mangler liv!

Jeg laver ikke shops til folk men har overvejet længe at starte.

Jeg kan se du bruger joomla og virtue mart.
Fint, jeg gav mig selv 20 min, til at lave en med joomla og Virtuemart.

Skal nævnes jeg havde en joomla hosted site jeg ikke brugte og virtuemart på computeren, dog ikke brugt før.

Prøv og besøg webshop forsøg

Jeg siger ikke min er guld værd, men prøver at få pointen igennem der skal lidt mere liv til :-)

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

så har jeg ændret en smule i forhold til liv på siden, nogle af tingene havde du ikke læst helt igennem

men ellers tak for rådet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg læste din overskrift, blev jeg helt vild, for jeg håbede, at der endelig var en her som havde noget de andre Baby-shops ikke har.

Der gik max 5 sekunder, så smuttede jeg.. trist og skuffet..snøft. Crying

Hvad har du selv af tanker om din hjemmeside, når du samligner den med andre af dine konkurrenters ?

Har du tænkt på, hvad der er godt og dårligt ved dine konkurrenters hjemmesider og så bruge den viden til at opbygge din egen webshop med ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke at du finder en babyshop hvor man som medlem får den fordel vi kører med, 33% i rabat på alle varer.

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Jeg mener ikke at du finder en babyshop hvor man som medlem får den fordel vi kører med, 33% i rabat på alle varer.

 

Nu spørger jeg ikke fordi jeg er din konkurrent, men fordi jeg er nysgerrig..

Vil du ikke tjene penge? Surprise

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Nu spørger jeg ikke fordi jeg er din konkurrent, men fordi jeg er nysgerrig..

Vil du ikke tjene penge?

Det var også min første tanke Smile

Når vi køber ind til leverandørernes normale indkøbspriser har vi en mark-up typisk på 2,5, Dvs. at en bluse der koster 100 kr eks moms, sælges for 250 kr. inkl. moms. Det er sjældent man får solgt alle størrelser ud, så derfor holdes der udsalg hvor man sælger ud for mellem 35-40% i starten - og helt ned til 70% til allersidst. Risikoen for at brænde inde med ikke sælgelige varer er stor.

Nu har jeg været i branchen i snart 5 år, og ved hvor meget man kan risikere at tabe af penge, hvis ikke man tænker sig rigtig godt om.

Ideen med de 33% er rigtig god. Men hvis du vil tjene penge på din ide, så skal du godt nok have en meget meget god avance - som efter min erfaring kun kan fåes hvis du selv bestiller produktion fra Kina eller lignende. Også selvom der skal betales for medlemsskab.

Så mit råd er at du sætter dig ned og regner dit projekt rigtig grundigt igennem - husk også at beregne hvad det koster i markedsføring at få kunder i butikken. Det tog os 3 år før vi begyndte at lave et ordentligt overskud - og hold da fast hvor har jeg arbejdet meget, længe og hårdt for at nå til hvor vi er i dag. At få overskud handler ikke om salg - det handler om selve bundlinien - alt skal gåes efter i sømmene og optimeres hele tiden. Hver en krone tæller i det store billede. Specielt portoområdet er en virkelig varm kartoffel - og så avancen på varerne.

Ovenstående er venligt ment Smile Held og lykke med det hele.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forresten ikke finde hvad mine fragtomkostninger ville være?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Jeg mener ikke at du finder en babyshop hvor man som medlem får den fordel vi kører med, 33% i rabat på alle varer.

Jeg forstår dit konkurrence parameter, men hvis den bliver overskygget af et uprofessionel webdesign, så du går du glip af en masse omsætning.

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om, hvordan man hæver salget på nettet, måske vil den også kunne hjælpe dig, frem mod dit mål, klik her.

De bedste hilsner

Glenn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)