Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fullrate opsætning + sparsom infomation

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fik det brugt ganske meget ja :) Nu fik jeg det itl at virke, de havde slet ikke sendt en teknikker ud som lovet til at starte med(den gang i sidste uge), men it works:D

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg har nu i 3 timer fredag eftermiddag forsøgt at få min nye 40/2 mbit forbindelse op og køre men fullrate gav mig intet brugbart til installationen..

Nogen der har erfaringer med om man skal rode i routeren eller andet for at komme på?


har genstartet router, pc, skiftet TLF stik, TLF kabel, Lan Kabel... intet net og det skulle være tilsluttet d. 14.

er der nogen der har den mindste idé om jeg har overset noget?

 

Har ikke lige læst alt igennem, men i så fald hvis ik du har fået svar på det. Så skal du bare vente en dags tid. Jeg havde selv samme problem, og blev godt irriteret, men fik en sms dagen efter om tidspunkt på hvornår det ville køre.

Håber du får det til at fungere :-)

/Simon

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hov, havde lige misset oprettelsestidspunkttet på tråden.!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Jensen:

Bautik:

Jeg har nu i 3 timer fredag eftermiddag forsøgt at få min nye 40/2 mbit forbindelse op og køre men fullrate gav mig intet brugbart til installationen..

Nogen der har erfaringer med om man skal rode i routeren eller andet for at komme på?


har genstartet router, pc, skiftet TLF stik, TLF kabel, Lan Kabel... intet net og det skulle være tilsluttet d. 14.

er der nogen der har den mindste idé om jeg har overset noget?

 

Har ikke lige læst alt igennem, men i så fald hvis ik du har fået svar på det. Så skal du bare vente en dags tid. Jeg havde selv samme problem, og blev godt irriteret, men fik en sms dagen efter om tidspunkt på hvornår det ville køre.

Håber du får det til at fungere :-)

/Simon

jeg havde skiftet telefon stik i væggen, kabler, osv men intet virkede.

det viste sig så at de ikke havde sendt de lovede teknikker ud i sidste uge, men han kom idag og fik det lavet :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Jensen:

hov, havde lige misset oprettelsestidspunkttet på tråden.!

no Probs! Altid godt med respons:)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)