Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af t-shirts fra Centralamerika?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg arbejdre for tiden på, at få trykt og produceret nogle t-shirts i Centralamerika, men eftersom at jeg er temmelig nybegynder inden for forretningsverdenen, har jeg ikke noget forstand på hvordan hvad skal gøres.

Jeg fik fortalt, at jeg skulle bruge en "broker" til import-delen, men har ikke en fjerneste anelse om hvor jeg finder sådan en, hvad det er, hvad de gør, eller hvad det koster. Er der nogen, som kan fortælle mig lidt det? Og er det muligt at undgå, at bruge en broker?

- og så er jeg da også meget interesseret i, at få nogle gode råd :-)

 

Daniel B. Jakobsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg har ikke hørt om man skal bruge en broker før og er ikke sikker på hvad vedkommende skal gøre vedr. import, men det kan selvfølgelig være specielt fra sydamerika. 

Jeg får selv produceret i Asien og der var de meget behjælpelige med afsendelse af varer. De havde et samarbejde med et dansk shipping firma, så jeg skulle slet ikke overveje fragten/importen. 

Du kan starte med at snakke med et shipping firma herhjemme. De er meget behjælpelige. Jeg har benyttet mig af Team Freight i Esbjerg, hvor jeg oplevede en rigtig go service og så var det billigt. 

vh

Pernille 

 

 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel hvad angår fragten og indfortoldningen af dine varer kan jeg klare dette for dig. Du kan kontakte mig på morten@improved.dk

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Daniel:

Hvis dine varer skal fremstilles i Asia, kan vores firma (Tumei DK - Tumei Shanghai) godt hjælpe dig med en meget fornuftig pris.

Jeg kan altid kontaktes på bms4242@elrotel.dk / bms4343@elromail.dk .

Hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)