Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OperationX og SKAT

Side 2 ud af 11 (110 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Holm - Poweriser Denmark:

Var jeg den eneste der ikke syntes at "chefen i skat" ikke ligefrem virkede særlig kompetent ?

 

Syntes også han virkede sådan lidt, nu gider vi ikke jeres l... mere :)  Men det er meget sjovt at en faktura hos skat skal igennem en kompetent person også en uden kompetence.  Hvis den mand der har kompetence til at vide noget om det er ham der har interessen, hvordan skal en person uden den kompetence så have en ide om at personen med kompetence har godkendt for høje faktura.

Eller...

Der hvor han siger at virksomheden ikke har skrevet "vedligeholdelse af håndbold hjemmeside" på fakturaen..

Eller...

faktisk ingen kommentarer til at man betaler for ydelser til en anden virksomhed, det skulle lige være os andre der gjorde det, så have "ingen" kommentar nok ikke hjulpet meget :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Det skulle undre mig om ikke der kommer flere politiske krav til at der strammes mere alvorligt op på den slags.

Det ser desværre ret sort ud Smile

/allan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:

Synes det er godt at vide de ikke har styr på deres papir, det vil jeg henvise til, hvis de (7-9-12) skulle brokke sig over mit regnskab engang.

Mener du ikke 7-9-13 Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej da, er jo trendsætter så har fundet på min egen. eller....

Jo jeg mente 13 ;-)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har desværre ikke så meget tillid til de ansatte på SKAT's høje moral. Jeg har selv oplevet, hvordan de ser meget stort på reglerne, når det gavner dem selv - som f.eks. da en af mine meget gode venner spillede musik med hans band til et arrangement på SKAT og blev betalt sort af "kaffekassen".

Er det ikke en klassisk vandre historie ? Synes jeg har været til en del selskaber, hvor der er én der har haft en ven der spillede til SKAT's julefrokost.....

Men derfor kan den jo sagtens være sandt. Jeg har personligt solgt computere til "Amtet", hvor der skulle leveres 200 stk. på fakturaen, men 202 i den virkelige verden, da ham der bestilte lige skulle bruge en ny tul hver af ungerne!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

> Er det ikke en klassisk vandre historie ?

Nej, ikke i mit tilfælde. Det var som sagt min bedste ven - ikke en ven af en ven :)
Iøvrigt var det ikke bare SKAT der betalte sort. Det er faktisk mere reglen end undtagelsen at den slags bands (i 5-10.000 kroners klassen) får sorte penge frem fopr hvide. Så SKAT har vel egentligt bare fulgt normen på området.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Men derfor kan den jo sagtens være sandt. Jeg har personligt solgt computere til "Amtet", hvor der skulle leveres 200 stk. på fakturaen, men 202 i den virkelige verden, da ham der bestilte lige skulle bruge en ny tul hver af ungerne!

Forsatan det er god moral de holder sig!

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg monstro se programmet på nettet, uden download?

vh.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

http://nyhederne.tv2.dk/article/27812779/

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Side 2 ud af 11 (110 indlæg)