Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OperationX og SKAT

Side 10 ud af 11 (110 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hej Jørgen,

Jørgen Olsen:
Og jeg kan ikke se noget forklaringsproblem. Vi har ikke krav på at de forklarer hvorfor de sponsorerer som de gør. Men sammenfaldet er meget sjovt !

Ja, det er den overordnede del vi er uenige om her. Du kan finde en masse begrundelser hvorfor tingene er som vi har hørt - måske har vi endda hørt noget forkert.  Måske dit og måske dat.

Jeg gider ikke deltage i en gætteleg. 

ATEA forklarer sit sponsorart her med en kategorisk tilbagevisning og en forklaring der kan kontrolleres. Det er i mine øjne troværdigt.

Citrix har globale sites i Belgien, Brasilien, Kina, Frankrig, Tyskland, Irland, Italien, Japan, Korea, Latin-Amerika, Luxembourg, Holland, Rusland, Sydafrika, Spanien og England.

Der er ingen dansk Citrix-hjemmeside, men Citrix er leverandør til SKAT og har åbenbart valgt at profilere sig med en sponsorart af den fremadstormende HØJ Håndboldklub.

Man kan selv gætte.

Ja overordnet er vi enige. Jeg mener bare det er MIG der ikke vil lege gætteleg, og at du har labbet gætværk i dig med glubsk appetit. Og opfordrer andre til gætværk.

Med andre ord - jeg aner ikke en skid. Jeg aner dog samtidigt at jeg ikke har mulighed for at ane en skid, - for der er ikke informationer nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til Jørgen Olsen så bare dette, det er godt der er nogen af os, der kan holde hovedet koldt CoolYes

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

:-D

Det er taget til efterretning, Jørgen

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I redegørelsen er der en ret sjov formulering:

"Det er ligeledes blevet indskærpet, at man som ansat i SKAT ikke må tage i mod fodboldbilletter fra en leverandør. "

Hvad må man så tage imod??

Dbh Martin 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

I redegørelsen er der en ret sjov formulering:

"Det er ligeledes blevet indskærpet, at man som ansat i SKAT ikke må tage i mod fodboldbilletter fra en leverandør. "

Hvad må man så tage imod??

Dbh Martin 

Penge
Rejser
Vin
Biler
??

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må slet ikke tage imod noget og det har man aldrig måtte og det er jo det som er hele fadæsen her.

 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er stra

Ronnikc:

Man må slet ikke tage imod noget og det har man aldrig måtte og det er jo det som er hele fadæsen her.

 

hvad er straffen for at blive opdaget ? blokade fra ski for så er ATEA pretty fucked da deres volumen er baseret på leverancer til det offentlige

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

"Sponsoratet blev indgået for et par år siden og lød på 5.000 kroner. Det kom i stand, fordi sponsorudvalget i håndboldklubben henvendte sig til Citrix, og når beløbet ikke er større, er det normalt at Citrix hiver pungen frem."

Nu skal alle klubber i DK så bare ansøge om sådan et sponsorat, og vupti så er det IT firma fortid...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 10 ud af 11 (110 indlæg)