Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OperationX og SKAT

Side 1 ud af 11 (110 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

For dem der alligevel ikke have andet at lave og sat og kiggede med på operationX her til aften - Hvad syntes I?

Det virker som om at man i fremtiden blot selv skal vurdere at ens handler er iorden, så er den sag ude af verden, det virkede i hvert fald som om, at det er sådan SKAT tænker.

Hvad syntes du? Er OperationX for langt ude denne gang eller er det SKAT?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes responsen fra SKAT var mildt sagt rystende.

Det er jo vores skattekroner ham håndbold fætteren kaster om sig med så hans lille klub kan få nogle flere penge - så vidt jeg ved er der ikke håndboldklubsskat i DK.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Jeg synes responsen fra SKAT var mildt sagt rystende.

Det beviser vel bare at man  tørre *** på hinanden  ..... også hos skat !!

Vor herre bevarres Surprise

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er godt at vide de ikke har styr på deres papir, det vil jeg henvise til, hvis de (7-9-12) skulle brokke sig over mit regnskab engang.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja rystende at der ikke er mere styr på det i skat... Utroligt at en enkelt medarbejder kan have så stort ansvarsområde uden hans arbejde /aftaler i en eller anden udstrækning blev kontrolleret.

 

Jeg synes også at udtalelsen om at "så længe det budgetterede bliver overholdt, så er det lige meget at vi kan få det billigere andet steds..." var skræmmende!

 

Var jeg den eneste der ikke syntes at "chefen i skat" ikke ligefrem virkede særlig kompetent ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rystende at se.

Fedt banner i øvrigt, Swon

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mathias ;)

Passede til dagens anledning.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder spændt og venter på min en aktiveringsmail fra Sputnik, så jeg kan se udsendelsen.

Det er desværre mange steder hvor beslutningstagere er farvet og en smule korrupte, fordi valget falder til deres egen vinding, og nødvendigvis ikke den organisation de arbejder for.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der gennem de senere år har været en del dybdeborende journalistik og undersøgelser der har påvist, at Danmark muligvis slet ikke er så ikke-kurrupt, som vi ellers går rundt og bilder hinanden ind.

Jeg har desværre ikke så meget tillid til de ansatte på SKAT's høje moral. Jeg har selv oplevet, hvordan de ser meget stort på reglerne, når det gavner dem selv - som f.eks. da en af mine meget gode venner spillede musik med hans band til et arrangement på SKAT og blev betalt sort af "kaffekassen".

Magt korrumperer. Og når man som SKAT har 3 milliarder at dele ud af til IT om året, så er der grundlag for rigtig meget korruption. Udsendelsen efterlod ikke et indtryk af, at det forvaltes særlig sikkert.

Det skulle undre mig om ikke der kommer flere politiske krav til at der strammes mere alvorligt op på den slags.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan det da hentes her...

 

Link fjernet af moderator

Side 1 ud af 11 (110 indlæg)