Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18år og vil gerne være Plade Producer hvad gør jeg ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Der er en grund til at Mikkel deMib stadig er mikrofon "fanatiker" selvom har givetvis lever af SEO Smile

Jeg levde nu af musikken i næsten 15 år. Jeg droppede det fordi jeg blev træt af branchen og blev vild med Nettet, så så mange andre i 90'erne :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Lagersalg123 - JEN:
Der er en grund til at Mikkel deMib stadig er mikrofon "fanatiker" selvom har givetvis lever af SEO Smile

Jeg levde nu af musikken i næsten 15 år. Jeg droppede det fordi jeg blev træt af branchen og blev vild med Nettet, så så mange andre i 90'erne :)

Ja 90´erne var nogle gode år og meget lærerige på mange måder. Men nok det mest hæftige indtil videre i mit liv, boede dengang ved 3 huse fra Poul Bruun, hvis du husker ham.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt bud er at du kan høre ham her. Han laver lidt af hvert inden for musik og startede også som meget ung med eget pladeselskab og som producer, så vidt jeg ved.

 

http://soundsoldierrecords.com/index.html

 

Held og lykke med det!

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg vil gerne samarbejde med dig jeg hved godt det er lidt underligt men er kun 9 år men elsker musik jeg arbejder med et album jeg kalder (gør mig jaloux)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)