Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af platform

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til jer alle for de mange input. Det jeg umiddelbart kan konkludere er, at det godt kan lade sig gøre at skifte platform, men at det kræver en del ekstraarbejde i forhold til de der såkaldte 301 redirect links, og at jeg højst sandsynligt alligevel vil miste noget af rankingen på Google.

Så jeg må vist lige tænke mig om en ekstra gang. Noget helt andet er, at jeg jo intet kender til andre platforme end DanDomain. Derfor er mit spørgsmål nu:  Hvilken platform vil I anbefale, hvis jeg ønsker et brugervenligt adm. modul samt en "søgemaskinevenlig" platform? Og så må der helst ikke være højere abonnementpris end hos DanDomain.

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby!

Lundsby: Sådan som dit system fungere, skal brugerne selv kode noget html på et eksternt site, så hvis brugerne kan kode html og css, så kan de selv lave deres design. Det er jo ikke forskelligt fra hverken OsCommerce, Magento, Scannet WebShop2 m.fl. Så man kan ikke rigtigt tale om en fordel i form af designfrihed fordi man kan få nøjagtigt det samme, på et væld af platforme. Og de platforme har ikke store SEO mæssigt eller kræver at besøgende installerer plug-ins for at kunne vise en simpel side. Så det er svært at se andet end ulemper ved din løsning.

Jeg mener ikke det samme. Hvis der er en webshop på hjemmesiden skal tingene være meget mere kompleceret. Det er ikke så nemt at lave en perfekt, flot hjemmeside med en perfekt SEO. Til sidst er der (muligvis) ikke noget, som duer.

Lundsby: Jeg læste dit indlæg, hvor du skrev at du ville konkurrere på dine evner som programmør, fremfor dine evner som grafiker eller seo mand. Men hemmelighed er, at det hverken bliver den bedste programmør, grafiker eller seo mand, der vinder e-købmandsstandens hjerte. Den der vinder, den der er bedst til at lytte til dem! Så spørg kunderne, hvad de vil havde, hvad de mangler og så er jeg sikker på at du kan programmere det.

Oprindelig lavede jeg shopløsningen til en, som har et pizzaria. Mit arbejde er blevet afbrudt mange gange (pga. nogle svære problemer). Det blev ikke til noget. I september, 2009 kom jeg hjemme fra Tyskland og det var min mening, at jeg skulle søgt et fast job. Men det var meget svært og jeg besluttede mig at arbejde alene videre på min løsning igen. Jeg har i øjeblikket en kunde, som lige har bestilt en ordre + den fælles betaling.

Min mening er, at vi skal gøre det, som vi er bedste til.

Chuuuuu

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)