Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af platform

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg har faktisk lige kigget lidt på Magento. Men jeg ved p.t. alt for lidt om det. Skal også lige finde ud af, hvad det koster osv.

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Kunne du ikke uddybe hvad du er træt af ved DanDomain?

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det kan jeg godt!

Jeg er træt af, at det skal være så besværligt og tidskrævende at oprette produkter og lave ændringer til designet.

Derudover er jeg rimelig utilfreds med deres Support. De er ganske vist hurtige til at svare, men det er meget sjældent, at jeg kan bruge deres svar til noget. Og så skal man købe ekstra abonnementer hver gang man skal lave nogle små ændringer.

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:

Derudover er jeg rimelig utilfreds med deres Support. De er ganske vist hurtige til at svare, men det er meget sjældent, at jeg kan bruge deres svar til noget. Og så skal man købe ekstra abonnementer hver gang man skal lave nogle små ændringer.

Vi er selv lige skiftet fra Scannet til Dandomain, da vi synes at deres platform trods alt er lidt mere moderne. Men jeg vil give dig helt ret i kommantaren om deres support. Den er hurtig til at svare - men oftest afvisende. Jeg har haft en del issues allerede og jeg tror ikke rigtigt de har kunnet hjælpe med nogen af tingene. Jeg oplevede meget større hjælpsomhed og villighed til at finde en løsning hos Scannets support.

Jeg tror og håber dog at Dandomain vil være lidt mere vaks til at kigge på "feature requests" fra brugerne end Scannet var.

Mvh Søren

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg har også hørt fra andre, at Scannet har en meget bedre support, og at det er meget nemmere at oprette produkter i Scannet.

Men da jeg ikke selv har prøvet andre end DD indtil nu, så er det jo svært at sammenligne.

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise Andersen!

Jeg anbefaler dig til at kigge lidt på min shopløsning, som er moderne, hostet og java-baseret. Du kan godt køre din nye webshop parallelt med din eksisterende webshop, idet  din nye webshop leveres som en netadresse/et link, som på en eller anden måde bliver lagt ing på din hjemmeside. Derfor er der ikke nogen indflydelse på din Google ranking ved skiftningen.

Mit system er meget nemt, enkelt og hurtigt at bruge. I virkeligheden kan du i din lokale PC administrere (opret) alle varegrupper og deres tilhørende varer, inden du på en gang kan gemme dem i serveren.

Mht. betalinger kan du godt vælge den fælles betaling, som også bliver tilbudt af mit firma eller at bruge din(e) egne PBS-indløsningsaftatale(r) samt en gatewayaftale med en af følgende betalingsserviceudbydere: Freepay, Fribetaling og PBS ePayment. Selve den fælles betaling bliver gennemført via PBS ePayment, som støtter 3-D Secure (ekstra sikkerhed/PIN-kode på nettet). Du kan følge med dine betalingsregnskaber for hver enkelt uge, hver måned som samlet og hvert år som samlet.

Du anbefales til at oprette en ny webshop hos mig og prøve den af. Du kan evt. kigge lidt på 'Hurtig hjælp'-siden, inden du går igang.

Chuuuuu

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:
Jeg er træt af, at det skal være så besværligt og tidskrævende at oprette produkter og lave ændringer til designet.

Jeg ved ikke om vores system, er specielt meget hurtigere at oprette varer i end DanDomain. Har du en ide til en bestemt mode, at oprette varer på der ville virke godt for dig? Måske kunne importeres fra et økonomi system.

På design-siden er vores system, ubetinget det i DK (og måske hele verden) der giver dig størst kontrol over designet af din shop uden at du skal skrive kode. Måden det virker på, er at du via drag-n-drop kan flytte rundt på de byggeklodser som din webshop består af. Når man har sat sig ind i det, er det helt utroligt hvad man kan lave.

Lise Andersen:
Derudover er jeg rimelig utilfreds med deres Support. De er ganske vist hurtige til at svare, men det er meget sjældent, at jeg kan bruge deres svar til noget. Og så skal man købe ekstra abonnementer hver gang man skal lave nogle små ændringer.

Jeg har ellers kun hørt gode ting om DanDomain support, og forventer i at vi er meget bedre, det ville jeg iøvrigt heller ikke tro at Scannet eller andre aktører på det danske marked er. Vores prisstruktur, er noget simplere end DanDomain, vi har to pakker en basis til 299,-  og en pro til 749,- pr. måned.
Derudover er det muligt at tilkøbe forskellige former for integrationer til økonomisystemer.

Hvis du vælger at skifte til vores system, vil vi hjertens gerne komme med et tilbud på at flytte alle dine data og opsætte alle redirects. På den måde påvirker platform-skiftet mindst muligt din placering hos Google. Hvis du har lyst, ville jeg meget gerne tage en sludder med dig for at se om vores løsning passer til dig. Du er meget velkommen til at ringe på 70702626 eller skrive på plu@easyflow.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig er til lejede løsninger kan du evt. prøve at bestille en demo af scannets webshop2 og se om det var noget, jeg er selv i gang med at sætte et design op i den for en kunde og der er mange muligheder i systemet og flere kommer til hele tiden.. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thanh:
Hej Lise Andersen!

Jeg bliver nød til at bryde ind her, det er helt iorden man gerne vil sælge sit eget produkt, men så skal man ikke sælge det på løgn og latin. 

Thanh:
Du kan godt køre din nye webshop parallelt med din eksisterende webshop, idet  din nye webshop leveres som en netadresse/et link, som på en eller anden måde bliver lagt ing på din hjemmeside. Derfor er der ikke nogen indflydelse på din Google ranking ved skiftningen.

Hvorfor i alt verden skulle hun have 2 shops? Det vil bare gøre det hele mere bøvlet og dyrere? Jeg kan slet ikke se logikken i denne pointe. 

At hun ikke mister sin google placering er heller ikke sandt. Hvis alle produkter ligges ind i din java applet vil google kun kunne indexere forsiden og ikke alle produktsiderne, med mindre hun naturligvis opretholdt dem i hendes nuværende dandomain løsning. Men hvorfor skulle hun så overhovedet vælge jeres løsning hvis hun fortsat skulle vedligeholde hendes gamle løsning.

Thanh:
Mit system er meget nemt, enkelt og hurtigt at bruge. I virkeligheden kan du i din lokale PC administrere (opret) alle varegrupper og deres tilhørende varer, inden du på en gang kan gemme dem i serveren.

Hvad er forskellen på at oprette varer på nettet eller oprette varer lokalt på sin pc først. Den eneste fordel jeg kan se er hvis man har en dårlig internetforbindelse. Men det er der ikke mange der har mere idag.

Om dit system er mere simpelt og enkelt end Dandomains kan jeg ikke udtale mig om., men enkelthed er heller ikke nok, funktionaliteten skal jo også være der så man kan vokse med løsningen. 

Thanh:
Du anbefales til at oprette en ny webshop hos mig og prøve den af. Du kan evt. kigge lidt på 'Hurtig hjælp'-siden, inden du går igang.

Jeg forstår ikke du ukritisk forsøger at sælge din løsning til alle der efterspørger en webshop. Du har uden tvivl et specielt produkt da du har baseret det hele på en javaapplet. Det kan sagtens tænkes at der findes en niche derude der kan bruge dit produkt, men så gå benhårdt efter dem istedet for at skyde med spredhagel hvor du intet rammer. 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:
Jeg er træt af, at det skal være så besværligt og tidskrævende at oprette produkter og lave ændringer til designet.

Jeg kan kun give dig ret. Man skal lave over 50 museklik for at oprette en vare med varianter - det er sindsygt. I efteråret lå jeg en uge med en nerve i klemme pga dette (vi har ekstremt mange sæsonvarer).

Jeg har netop sendt en mail og beskrevet nogle af de problemer der var i shoppen - og svaret var, at de først og fremmest udvikler for at følge med konkurrenterne... jamen så pyt da med de eksisterende kunder...

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)