Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus, Karmapoint og Haiti

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Så tog jeg springet og blev plusSmile

Jeg har overvejet det længe, men ville lige vente og se om der kom en ekstra bonus i startpakken. Det gjorde der så nu, da pengene går til et rigtig godt formål, nemlig hjælp til genopbygningen i Haiti

Jeg ville have stemt på Red Barnet, men det ville være lidt synd for Jørgen Leth, da han jo godt kan lide de helt unge piger i Haiti. Herefter overvejede jeg om pengene skulle sendes direkte til Jørgen Leth, så han kunne ansætte nogle flere tjenestefolk i privaten og på den måde give nogle af indbyggerne flere penge mellem hænderne og skabe gang i handlen efter genopbygningen. Men det minder lidt for meget om den politik den danske regering fører som et forsøg på at stoppe finanskrisen Stick out tongue

Derfor går mit endelige bud også til Læger uden grænser, da de laver et kæmpe stykke arbejde rundt omkring!

Nu hvor jeg er blevet plus, så kan jeg godt komme med min ærlige mening om karmasystemet uden at blive beskyldt for kun at have den mening fordi jeg er ikke plusser.

Jeg mener ikke at karma systemet kan bruges til en dyt så længe at det ikke er alle der har adgang til at se hvem der afgiver stjernerne. Helt automatisk vil plusserne få færre minuspoint fordi folk tænker sig om en ekstra gang inden de afgiver negative karakterer og det medfører jo en skævvridning af systemet. Og helt ærligt hvor mange bliver plusser af den grund? Gør den feature tilgængelig for alle, lige børn leger bedst!

Til sidst vil jeg gerne sige "tak" til Remydk for at have forfulgt mig med dårlig karma. Han har åbentlyst ikke fattet konceptet med stjernerne. Her kan I se et udsnit af mine indlæg, hvor han har givet mig minus point:

http://www.amino.dk/forums/p/78185/496337.aspx#496337

http://www.amino.dk/forums/p/78141/496105.aspx#496105

http://www.amino.dk/forums/p/77784/493519.aspx#493519

http://www.amino.dk/forums/p/78176/496240.aspx#496240

http://www.amino.dk/forums/p/78165/496176.aspx#496176

Altså indlæg hvor han ikke har været indblandet og hvor jeg ikke på nogen måde kunne have trådt nogen over tæerne. Alt ialt har han givet mig 1 stjerne 18 gange de seneste 14 dage. Det siger vist mere om ham end det gør om mig. Prøv at tænk, manden er 35 år gammel Big Smile

Nu vil nogen måske tro at det er tid til en gengældelses aktion, men desværre har vi jo ikke ubegrænsede stjerner og jeg har ikke engang nok til give god karma til alle de indlæg og svar jeg finder bidragende til debatten her på Amino.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Ja så scorede du en lige en stjerne fra mig for et usmageligt åbenlyst piveri. Jeg gider ikke engang læse trådene for at se om Remy har været fair eller ej. Jeg synes dit respons i denne tråd i den grad viser at det er DIG der ikke har forstået meningen med KARMA-point. Ligesom du i den grad viser manglende modenhed i at håndtere og bruge den mulighed som dit PLUS-medlemskab giver.

God stil vil være at hvis du er utilfreds med REMY - så tag fat direkte i ham. Hvis du synes du er forfulgt - så start en principiel debat om det i stedet for en personlig.

Hvis Amino vil videreudvikle PLUS-pakken kunne det passende være med et lukket forum hvor Plusserne kunne sidde og delagtiggøre hinanden  i hvor uretfærdige de føler sig behandlet af den og den.....

Ick!

Henrik




Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, dårlig karma for at bekymre sig om karma ! :-)

 

Jeg behøver ikke kigge på stjerner for at kunne vurdere om jeg har god eller dårlig karma. Det behøver du heller ikke - det kan du vel mærke selv.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

Ja så scorede du en lige en stjerne fra mig for et usmageligt åbenlyst piveri. Jeg gider ikke engang læse trådene for at se om Remy har været fair eller ej. Jeg synes dit respons i denne tråd i den grad viser at det er DIG der ikke har forstået meningen med KARMA-point. Ligesom du i den grad viser manglende modenhed i at håndtere og bruge den mulighed som dit PLUS-medlemskab giver.

Hej Henrik,

Din stjerne er fair fordi der kommer en begrundelse. Jeg er egentligt ligeglad med summen af karmapoint, men det er ikke sjovt at blive forfulgt af en anden bruger og at der er 1 stjerne ud for alle mine indlæg.

Manglende modenhed? Ja måske, men jeg blev sur da jeg så at han forfulgte mig. Havde jeg lige klappet hesten og ventet til i dag, så havde jeg sikkert også valgt en anden løsning.

 

Henrik Krogh:


God stil vil være at hvis du er utilfreds med REMY - så tag fat direkte i ham. Hvis du synes du er forfulgt - så start en principiel debat om det i stedet for en personlig.

Jeg vil slet ikke i dialog med en mand der på den måde prøver at ødelægge min færden på Amino. Jeg har bare valgt at oplyse alle om at grunden til at der er 1 stjerne ud for mange af mine indlæg er at jeg bliver forfulgt af Remydk. 19 af mine indlæg har fået 1 stjerne de sidste 14 dage og de 18 er fra ham.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj,

Ærligt - så skuffede dit indlæg mig i dag. Jeg har fulgt mange af dine tråde og personligt føler jeg at du bidrager rigtig godt til Amino med din aktivitet.

19 x 1 stjerne - for mange minus point er det? Det er jo helt ubetydeligt i den store sammenhæng. Tro mig - jeg har haft de samme ture med Remy og det tror jeg der er mange andre der har på Amino. Personligt bliver min dag hverken bedre eller dårligere ved at gå op i KARMA. Jo - jeg forstår godt argumenterne bag men....

Hvad jeg stejler imod er den trend at ALLE begynder offentligt at brokke sig over de stjerner som de har fået - så ville Amino hurtigt bive en hønsegård, hvor ingen vil bruge karma-systemet til andet end at klappe hinanden på ryggen. Jeg mindes at Herr Thorborg nævnte noget om at der på et tidspunkt vil komme en smiley ude fra den enkelte bruger, som viser om han giver positiv eller negativ karma. Det vil måske have en positiv effekt.

Personligt har jeg den indstilling at jeg normalt kun vil give positiv karma - dit indlæg var så lige en undtagelse - for der findes trods alt meget mere positivt end negativt i alle trådene på Amino - at med begrænsningen på kun 5 afgivelser om dagen har mere værd for mig at sige tak for al hjælpsomheden end at fokusere på om et svar er dårligt.

Aminoer er ikke dumme - de siger på indholdet af dit svar og ikke på stjernen!!

Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)